چاپ کد خبر: 82164
7 اردیبهشت 1401

مرگ زن و مرد میانسال در تصادف هولناک جاده سیاخ-دارنگون شیراز+عکس

برخورد شدید خودروی سواری با ستون برق در جاده سیاخ دارنگون شیراز منجر به مرگ دو سرنشین شد.
به گزارش اول فارس به نقل از آتش‌نشانی شیراز ، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام وقوع این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵ و گروه امداد و نجات را به جاده سیاخ دارنگون اعزام کرد.

حادثه سیاخ

در گزارش اولیه این حادثه آمده است: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین مرد و زن به علت نامعلومی در حین حرکت از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت با ستون برق حاشیه جاده برخورد کرد.

در پی وقوع این حادثه دلخراش سرنشینان در اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شدند.آتش نشانان با توجه به وخامت حادثه سریعا مشغول عملیات شدند.

نیرو‌های آتش نشانی باامداد رسانی به مصدومین، برای جلوگیری از حوادث احتمالی اقدام به چیدمان علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر کردند.

آتش نشانان با تلاش مضاعف و در یک عملیات حساس با استفاده از ابزار تخصصی نجات، سرنشینان محبوس شده را از داخل اتاقک خودرو‌ها خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

متاسفانه پس از معاینات انجام شده و به تائید عوامل اورژانس مشخص شد هر دو سرنشین (آقای ۴۰ ساله و خانم ۵۰ ساله) در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

آتش نشانان خودروی تصادفی را به حاشیه امن منتقل کرده و پس از آن به پاکسازی کامل سطح جاده و همچنین ایمن سازی نهایی خودرو پرداختند.

وات 1 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناسناشناس پنجشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

بنده شنیدم تو اون مسیر یه عده عمدا گازوییل میریزن تو جاده تا تصادف بشه و کرایه حمل با جرثقیل گیرشون بیاد خواهشی دارم از عوامل اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان بررسی کنن انشاالله

رامین پنجشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

علتش سرعت زیاد …
عدم توجه به جلو ….

ناشناس چهارشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۲

خب علت حادثه؟

آخرین اخبار