چاپ کد خبر: 96259
22 مهر 1401

مرگ هولناک راننده سراتو در یکی از بلوارهای شیراز+جزئیات

تصادف زنجیره ای و برخورد پنج خودرو در بلوار امیر کبیر شیراز، یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش اول فارس از شیراز، این حادثه ساعت ۲۳:۵۲ دقیقه شب گذشته ۲۱ مهر ماه در بلوار امیر کبیر تقاطع بهمن بیگی اتفاق افتاد، که با اعلام ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز دو ایستگاه ۱۴ و ۵ برای امدادرسانی و رها سازی به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای شیراز

پس از حضور تیم عملیاتی در محل مشاهده شد برخورد شدید پنج خودرو  شامل رانا، سراتو، وانت نیسان، پژو ۲۰۶ و کیا علاوه بر مسدود کردن جاده مصدومیت سرنشینان را به دنبال داشته است.

آتش نشانان ضمن ایمنی محل حادثه با علائم هشدار دهنده مانع از تردد خودروهای دیگر شده و امداد رسانی به مصدومین را آغاز کردند.

در این حادثه راننده و سرنشین خودروی سراتو دو مرد جوان در خودرو گرفتار بودند که با استفاده از تجهیزات هیدرولیک از خودرو خارج و به عوامل اورژانس  تحویل داده شدند.

متاسفانه پس از معاینه تیم اورژانس فوت راننده سراتو مشخص گردید و دیگر سرنشین این خودرو سریعا به مراکز درمانی انتقال یافت.

در این حادثه سرنشین راننده رانا، که بانویی میانسال بود نیز دچار مصدومیت شده بود که در همان لحظات اولیه به بیمارستان منتقل گردید.

تیم های آتش نشان پس از انتقال خودروها به محل امن و پاک سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادن

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سعید شریفی فر دوشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۰۹

فقط یه جمله مقصر اصلی این حوادث فقط ایران‌خودرو هست که باید شاهد یا صفحه حوادث با این جمله روبرو بشیم چپ کردن رانا به علت نامعلومی که باعث تصادف شد و از دست دادن جان و مال مردم بله من می‌دونم و مفهوم دلایل واژگونی این خودرو غیر استاندارد بخدا پراید با این پرونده طلاییش ایمنی بهتری را داراست لحاظ تعلیق

شایان دوشنبه , ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۴:۳۳

اولین عامل اصلی در تصادف راننده بعد جاده واخر ایراد فنی خودرو و دیگر تصادف بدنبال دارد لذا در میان جاده سد،وبدون هیچ گونه علائم هشدار دهنده که این سدمحور پشت شیب و بلندی جاده باشد که دیگه هیچ فقط سرعت زیر ۷۰برخوردنکند که باز هم احتمالاً از پشت سر ماشین بعدی برخورد خواهد کرد

آخرین اخبار