چاپ کد خبر: 61153
27 تیر 1400

سیل شدید و ناگهانی مرد دارابی را کشت

سیل داراب

به گزارش اول فارس، فرماندار ویژه شهرستان داراب گفت: در پی بارندگی عصر شنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ در شهرستان داراب و جاری شدن سیلاب در رودخانه فصلی، یکی از اهالی روستای تنگ کتویه کشته و ۵۰۰ رأس گوسفند وی تلف شد.

اصغر فرودی افزود: همزمان با بارندگی شدید عصر شنبه در مناطق کوهستانی شهرستان داراب و جاری شدن سیل در رودخانه فصلی منطقه کرسکو یک دامدار ۷۰ ساله در مسیر رودخانه قرار داشت که با توجه به بارندگی ناگهانی و غافلگیری، وی نتوانست گوسفندان را کنترل و مدیریت نماید که همین امر سبب شد بیش از ۵۰۰ راس گوسفند تلف و خودش نیز غرق شود.

هادی کشاورز رییس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان داراب نیز گفت: ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه با اورژانس ۱۱۵ داراب تماس گرفته شد و تیم فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند که پس از تلاش اهالی و نیروهای امدادی پیکر بی جان این فرد به شهر داراب منتقل و تحویل پزشکی قانونی شد.

محمود حیدری رئیس جمعیت هلال احمر داراب نیز گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر این شهرستان پس از اعلام حادثه به محل اعزام شد و با کمک اهالی منطقه از جمله شورا و دهیاری روستاهای تنگ کتویه و سنگ چارک این فرد که در گل و لای فرو رفته و فوت نموده بود بیرون آورده شد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، سامانه کنونی در فضای استان فارس تا سه‌شنبه ۲۹ تیرماه جاری فعال است و احتمال رگبار و جاری شدن سیل وجود دارد. 

وات 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار