چاپ کد خبر: 14586
12 مهر 1398

مرگ ۴ نفر بر اثر اولین سیل پائیزی در جنوب ایران / اخطارهای هواشناسی را جدی بگیرید

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از فوت ۴ نفر به دلیل طغیان رودخانه در شهرستان های بشاگرد و میناب خبرداد.

به گزارش اول فارس ، علیرضا صفا ایسینی در تشریح این خبر افزود: شب گذشته(۱۱ مهرماه) در محور جاسک – بشاگرد و همچنین محور میناب – بشاگرد به دلیل عدم توجه به اخطاریه های صادره در خصوص احتمال وقوع بارندگی و طغیان رودخانه های فصلی، دو خودرو سواری در آبنما دچار آب بردگی شدند.

نتیجه تصویری برای سیل بشاگرد مرگ 4 نفر

وی اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه تاکنون ۴ نفر از سرنشیان این خودرو ها (دو نفر در محور جاسک – بشاگرد و دو نفر در محور میناب – بشاگرد) فوت شده و یکی از سرنشینان خودرو محور جاسک – بشاگرد نجات یافته و یک نفر نیز مفقود شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه عملیات جستجو و نجات توسط نیروهای مردمی ، بسیج و جمعیت هلال احمر استان ادامه دارد، اضافه کرد: علی رغم صدور هشدارها و اخطاریه هواشناسی ، متاسفانه شاهد این هستیم که نکات ایمنی توسط برخی از هموطنان رعایت نمی گردد که این امر باعث بروز خسارات جانی و مالی می شود.

صفا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی تا روز یکشنبه ۱۴ مهر در استان فعال است و رگبار موقتی باران و طغیان رودخانه های فصلی دور انتظار نخواهد بود از عموم شهروندان انتظار می رود که در این ایام از مسافرت های غیر ضروری پرهیز کنند و از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار