چاپ کد خبر: 37558
16 آبان 1399

مرگ ۶۰ نفر بر اثر کرونا در فسا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا از افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ به بیش از ۶ هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، خالقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا  از افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا خبر داد و گفت: متاسفانه هر روز شاهد افزایش مبتلایان به این بیماری هستیم.

مرگ بر اثر کرونا

او با بیان اینکه روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ تست از افراد گرفته می‌شود، افزود: از این تعداد متاسفانه بیش از ۸۰ درصد به بیماری کرونا مبتلا هستند که تاکنون بیش از ۶۱۵۰ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

خالقی ادامه داد: متاسفانه با فوت ۱۷ نفر در یک هفته گذشته تعداد فوتی‌های شهرستان به ۶۰ نفر رسیده که مردم این را به عنوان یک زنگ‌خطر بسیار جدی مورد توجه خود و خانواده‌ها قرار بدهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: متاسفانه در سایه بی تفاوتی و بی توجهی‌های که در جامعه شاهد آن هستیم آمار تلخی رقم خورده و هم اکنون تعداد ۷۰ نفر از این مبتلایان بدحال در بخش کووید ۱۹ تحت مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او از بهبودی قطعی ۳۷۶۰ بیمار کرونایی در شهرستان هم خبر داد و افرود هم اکنون تعداد ۲۴۳۴ بیمار مثبت کرونا در قرنطینه خانگی و یا بستری می‌باشند و از مبتلایان در قرنطینه خانگی درخواست می‌کنیم با احترام به سایر همشهریان و پذیرش مسئولیت اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال ویروس تا ۱۴ روز خود را در منزل قرنطینه کامل کنند و به هیچ عنوان در سطح شهر تردد نکنند.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار