چاپ کد خبر: 101469
19 دی 1401

مرگ ۴ نفر بر اثر انفجار هولناک یک خانه در کرونی شیراز

انفجار خانه
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس از انفجار کپسول گاز در روستای کرونی شیراز و مرگ ۴ تن خبر داد.
به گزارش اول فارس ، محمد جواد مرادیان از انفجار کپسول گاز (جهت گرم کردن منزل) در روستای کرونی شیراز خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه ۳ تن قبل از رسیدن نیروهای امدادی در دم جان باختند و یک نفر دیگر با ۸۲ درصد سوختگی در بیمارستان جان باخت.

محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز نیز در تشریح جزئیات این حادثه آتش سوزی هولناک در ساختمان مسکونی گفت: سه عضو خانواده از جمله مادر، دو فرزند ۱۲ و ۷ ساله و پدر و فرزند ۱۵ را به کام مرگ کشاند.

وی در بیان این حادثه مرگبار ابراز داشت: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۲۲:۵۸ شب جاری ۱۸ دی ماه خود را به روستای کرونی رساندند.

وی گفت: یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه، دچار انفجار و آتش سوزی شده و شعله های آتش از درب و پنجره های این واحد مسکونی به بیرون زبانه می کشید.

آتش پاد قانع با اشاره به حضور خانواده ۵ نفره در زمان وقوع حادثه در منزل مسکونی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول، پس از قطع جریان اصلی برق ساختمان، با استفاده از لوله های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: استفاده از سیلندر پیک نیکی و کپسولی و نشت شدید گاز علت این حادثه هولناک بود و شدت انفجار به حدی بود که ساختمان دچار تخریب و ۴ نفر از اعضای خانواده  باختند.

فال حافظ امروز ۲۰ دی با تفسیر دقیق و زیبا/زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

فرزند ۱۵ ساله شون هنوز بیمارستان هست فوت نشده

آخرین اخبار