چاپ کد خبر: 34543
6 شهریور 1399

مرگ ۹ استان فارسی دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته

photo 2020 08 26 15 18 57 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ در فارس تا ششم شهریورماه سال جاری، از مردم استان فارس خواست تا از سفرهای غیرضروری در تعطیلات بپرهیزند.

به گزارش اول فارس|avalfars  از شیراز، دکتر «علی اکبری» با تبیین آخرین وضعیت کروناویروس در استان فارس، از بررسی ۲۴۹ هزار و ۴۰۰ آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی ۴۲ هزار و ۱۷۵ بیمار در فارس به اثبات رسیده است.

او با ابراز تاسف جان باختن ۹ شهروند استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: جمع جانباختگان بیماری کووید۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به ۷۸۰ نفر رسیده است.

دکتر اکبری ادامه داد: تاکنون ۳۸ هزار و ۹۷۵ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

او اضافه کرد: بر اساس آخرین آمارها، ۷۱۵ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۹۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری بوده و خدمات درمانی دریافت می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ابراز نگرانی از افزایش شیوع بیماری کووید۱۹ در تعطیلات پیش رو، از مردم فهیم استان خواست تا در صورت تصمیم به مسافرت ضروری، حتما با رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در حفظ سلامتی خود و دیگران بکوشند.

عضو کانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار