چاپ کد خبر: 69828
13 مهر 1400

مریم کاویانی ناگهان از رامین مهمانپرست طلاق گرفت !! + فیلم

رسانه‌ها در چند روز گذشته گذشته شایعاتی را درباره طلاق مریم کاویانی و همسر دوم خود یعنی رامین مهانپرست را منتشر کرده‌اند.

maryam kaviani ramin mehmanparast

مریم کاویانی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد تیر ماه ۱۳۴۹ در اهواز اسـت و ۵۱ سال سن دارد.  کاویانی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد. پدر و مادرش اهل بابل بوده ودر یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچک تر از خودش زندگی میکند.

شغل اصلی او پرستاری بوده ودر اولین بار درسال ۱۳۸۱ با حضور در مجموعه رویای جوانی بـه کارگردانی نادر مقدس و نویسندگی انوشه منادی بازیگری را تجربه کرد. مریم کاویانی بعد ها درسال ۱۳۸۴ با حضور در مجموعه تلویزیونی او یک فرشته بود، بـه کارگردانی علیرضا افخمی بـه خوبی دیده شد.

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. همچنین در سال ۱۳۹۷ برای دومین بار با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.


1012990718 parsnaz com

سایت آخرین خبر درباره‌ی خبر طلاق این دو نوشت: اخیرا شایعاتی درباره طلاق مریم کاویانی و همسر دومش در فضای مجازی منتشر شده است که دلایلی وجود دارد که حاکی از واقعی بودن این ماجرا است.

مریم کاویانی بازیگر آرام سینما و تلویزیون، سال‌ها یکی از بی حاشیه‌ترین چهره‌های هنری محسوب میشد، که خبر ازدواج مجددش با فردی شناخته شده در سال ۱۳۹۸ به موضوع داغ آن روز‌ها تبدیل شد. اما انگار این ازدواج نیز دوامی نداشته و به تازگی شایعه جدایی اش در فضای مجازی بالا گرفته است.

unnamed 7

حدودا دو سال قبل، کاویانی در برنامه دورهمی به ازدواج اولش و حاصل آن که پسری ۲۳ ساله است اشاره کرده بود، ولی خبر ازدواج دومش با رامین مهمانپرست دیپلمات و سفیر ایران در لهستان به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.


اولین گفتگوی مریم کاویانی بعد از ازدواج با آقای رامین مهمانپرست را در زیر ببینید:

اخیرا اخباری مبنی بر طلاق مریم کاویانی و همسرش در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که درستی آن از طرف آنان تایید یا تکذیب نشده است.


اما این شایعات بعد از پست اینستاگرامی این بازیگر آغاز شد!
ماجرا از این قرار است که بعد از ابتلای مریم کاویانی به کرونا، صحبت‌های او در پست و استوری اینستاگرامش حکایت از تنها زندگی کردن این بازیگر دارد.

او مستقیما به موضوع جدایی از همسرش اشاره نکرده، اما حذف عکس‌های دونفره از پیج شخصی اش این احتمال را بالا برده است. در ضمن این بازیگر و رامین مهمانپرست همدیگر را نیز آنفالو کرده اند.

تا کنون هیچ یک از این دو نفر به این شایعه واکنش رسمی نشان نداده اند، اما با کنار هم گذاشتن این شواهد، احتمال می‌رود خبر طلاق این بازیگر از همسر دیپلماتش واقعیت داشته باشد.

مریم کاویانی 2

مریم کاویانی 3

مریم کاویانی 1

مریم کاویانی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

خودتو نابود کردی الکی

حسن کریم دهنوی سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰

قبلا اینگونه کارها در بین هنر پیشه گان درجه دو و سه رواج داشت .ولی انگار اینگونه کارها به سیاست مداران هم رسیده .شهرت برای کسانی که جنبه ندارند بسیار خطر داره .و باعث میشه که نتوانند زندگی آسوده ای داشته باشند .اینگونه افراد انگار وقتی به شهرت و ثروت میرسند .به همان نسبت…. فاصله می‌گیرند. و اونقدر پیش میرند که ناگهان می‌بینند… شدند .خوشحالم که یه فرد عادی در جامعه وفاقد شهرت و ثروت هستم و با خانواده خودم در ورای بهشتی که با خانواده ساختم زندگی میکنم .

ابراهیم ابادی سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

انشاالله فقط یک شایعه باشه حیف هردو انسانهای محترم هستند

مریم سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

حیف شد. انشاالله اینجوری نباشه….مهمانپرست مرد بزرگی است و خانم کاویانی

مهی سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱

من فکر می کردم این سنگین و با حجابه ….

قشقایی سه شنبه , ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

اگه طلاق نمیگرفت جای تعجب داشت

آخرین اخبار