چاپ کد خبر: 82367
10 اردیبهشت 1401

مزایای خرید پژو ۲۰۷ صندوقدار ، از طراحی زیبا تا تجهیزات متنوع

مزایای خرید پژو ۲۰۷ صندوقدار ، از طراحی زیبا تا تجهیزات متنوع

مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار موضوع این مقاله از سری مقاله‌های سوئیچ است. بعد از معرفی خودرو ۲۰۶ و استقبال خوبی که از آن به عمل آمد، شرکت ایران خودرو به فکر ارائه محصولی جدیدتر به نام خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار افتاد. پس از این تصمیم، در سال ۱۳۹۷ اولین سری از خودرو ۲۰۷ به بازار عرضه شد.

البته بعد از آن، تولید خودرو ۲۰۷ sd متوقف شد و بعد از سال ۹۹ محصول جدیدی از این مدل خودرو وارد بازار نشد. بسیاری از افراد برای خرید خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار مردد بوده و نیاز به دانستن ویژگی‌های این خودرو دارند. در این مقاله قصد داریم نگاهی کلی به ماشین پژو ۲۰۷ صندوقدار داشته و مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار را بر شماریم.

مزایای خرید پژو ۲۰۷ صندوقدار ، از طراحی زیبا تا تجهیزات متنوع

طراحی زیبای خودرو پژو۲۰۷ صندوقدار

هر چند نظر دادن راجع به طراحی خودروها یک امر سلیقه‌‌ای است اما تا حدی می‌توان متوجه این موضوع شد که نمای ظاهری پژو ۲۰۷ صندوقدار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و بسیاری معتقدند که نمای ظاهری پژو ۲۰۷ از پژو ۲۰۶ صندوقدار زیباتر است. این نمای زیبا در ماشین پژو ۲۰۷ صندوقدار، تا حد زیادی مدیون طراحی زیبای چراغ‌های زاویه‌دار قسمت جلوی خودرو است که نمایی ویژه و خشن به این خودرو بخشیده است.

از مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار این است که نه تنها طراحی خارجی این خودرو مورد توجه افراد قرار گرفته است، بلکه طراحی فضای کابین پژو ۲۰۷ نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری معتقدند فضای کابین پژو ۲۰۷ نمایی زیباتر و شکیل‌تر نسبت به پژو ۲۰۶ صندوقدار دارد. البته این نمای زیبا ربطی به کیفیت مواد مورد استفاده برای کابین خودرو ندارد و به نظر می‌رسد مواد استفاده شده در هر دو خودرو از کیفیت یکسانی بر خوردار هستند. اما در خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار، رویه درب ها و فرمان زیباتر بوده و داشبورد فرم به روز‌تری نسبت به خودرو ۲۰۶ صندوقدار دارد.

وجود ترمزهایی قوی در پژو ۲۰۷ صندوقدار

یکی دیگر از مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار که می‌توان به آن اشاره کرد، ترمزهای قوی تعبیه شده روی خودرو است. امروزه شاهد حضور خودروهایی در بازار هستیم که از نظر قیمت با خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار در یک رده قرار داشته اما از ترمزهای کاسه‌‌ای بهره می‌برند. ترمز‌های کاسه‌‌ای انواعی از ترمزهای قدیمی و منسوخ شده هستند که سطح ایمنی بالایی ندارند.

این در حالی است که در خودرو پژو ۲۰۷، ترمزها از نوع کاسه‌‌ای نبوده بلکه از نوع دیسکی است. ترمز دیسکی، قدرت بیشتری داشته و سطح ایمنی‌زایی بیشتری ایجاد می‌کند. بنابراین خریدار ترجیح می‌دهد که به جای صرف هزینه و خرید خودرویی با سطح ایمنی کمتر، پژو ۲۰۷ صندوقدار را انتخاب کند تا به صرف همان هزینه از سیستم ایمنی خودرو خود مطمئن باشد.

البته در قسمت جلو خودرو ترمز دیسکی خنک شونده تعبیه شده است. جدای از این مزیت از مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار، ترمزهای دیسکی خودرو پژو ۲۰۷ دارای سیستم‌های ایمنی بیشتری نظیر: سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) ، ترمز ضد قفل(ABS) ، ترمز اضطراری خودکار (EBA) هستند. مجموعه این عوامل خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار را به یکی از خودروهای ایمن و با قیمتی مناسب در مقایسه با امکاناتی که دارد، تبدیل کرده است.

مزایای خرید پژو ۲۰۷ صندوقدار ، از طراحی زیبا تا تجهیزات متنوع

وجود تجهیزات متنوع در ۲۰۷ صندوق دار

یکی دیگر از مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار، تجهیزات متنوع و زیادی است که در خودرو وجود دارد. در سال‌های اخیر با حضور خودروهای چینی با امکانات خوب در بازار ایران، خودروسازان داخلی احساس خطر کردند. به همین دلیل تا حدودی سعی کردند بر امکانات خودروهای طراحی شده اضافه کنند. اما اضافه نمودن آپشن به خودروها در برخی از خودروها بیشتر به چشم می‌آید. از جمله خودروهای ایرانی که از نظر امکانات نسبت به سایر خودروها دارای امکانات خوبی هستند می‌توان به خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار، H30 کراس و خانواده دنا اشاره کرد. اما چه امکاناتی در خودرو پژو ۲۰۷ وجود دارد؟

لازم به ذکر است که خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار در چهار رنگ قرمز، مشکی، خاکستری و سفید به بازار عرضه شده است. که تنوع رنگی نسبتا خوبی دارد.خودرو پژو ۲۰۷ مجهز به مانیتور ۷ اینچی لمسی است که ۴ بلندگو و دو عدد توییتر دارد. روی فرمان خودرو کلیدهای کنترل وجود داشته و فرمان خودرو برقی است.

images

علاوه بر این، تهویه اتوماتیک، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، ایموبیلایزر، ایربگ سرنشینان جلو، خروجی آمپلی فایر، دماسنج روی داشبورد، دیلایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل، سنسور دنده عقب، قفل ایمنی کودک، ایزوفیکس در صندلی‌های عقب، سیستم قطع کن سوخت، مه شکن‌های عقب و جلو، دوربین دید عقب، سیستم هشدار ورود غیرمجاز، اسپویلر عقب، کلید قفل کن و بازکن درب صندوق عقب، کروز کنترل و سیستم روشنایی Follow Me Home نیز از دیگر امکانات موجود روی خودرو است.

البته اگر به مدل‌های ماقبل سال ۹۸ توجه کنید، متوجه خواهید شد که در نمونه‌های اولیه رینگ‌های خودرو آلومینیومی بوده ولی از سال ۹۸ به بعد رینگ‌های آلومینیومی در خودرو مشاهده نمی‌شود.

مزایای خرید پژو ۲۰۷ صندوقدار ، از طراحی زیبا تا تجهیزات متنوع

ارائه خدمات پس از فروش مناسب ۲۰۷ صندوق دار

از دیگر مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار خدمات پس از فروش دغدغه بسیاری از خریداران خودرو است. در صورت بروز تصادف یا خراب شدن خودرو و نبود خدمات پس از فروش فعال، خریداران دچار ضررهای فراوانی می‌شوند. اما نکته‌‌ای که خودرو پژو ۲۰۷ را از دیگر خودروها متمایز می‌کند، وجود خدمات پس از فروش فعال برای این خودرو است.

حضور طولانی خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار در بازار و اشتراکاتی که بین خودرو ۲۰۶ و خودرو پژو ۲۰۷ وجود دارد، باعث شده تا مالکان این خودرو به راحتی به قطعات خودرو دسترسی پیدا کنند و از خدمات پس از فروش به راحتی بهره ببرند. از مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار می‌توان به شبکه بزرگ و گسترده نمایندگی‌های ایران خودرو در سراسر ایران اشاره کرد که در این زمینه به خوبی پاسخگوی مشتریان است. بنابراین خریداران از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

مزایای خرید پژو ۲۰۷ صندوقدار ، از طراحی زیبا تا تجهیزات متنوع

وجود استهلاک کم در پژو ۲۰۷ صندوقدار

خودرو ۲۰۷ صندوقدار از موتور TU5 بهره می‌برد. این موتور در مقایسه با موتور‌های XUM و یا XU7 بسیار اقتصادی بوده و استهلاک و مصرف سوخت کمی دارد. علاوه بر آن موتور TU5 کمتر خراب شده و از این نظر نیز دارای امتیاز مثبت است. بنابراین استهلاک کم موتور خودرو پژو ۲۰۷ را می‌توان به عنوان یکی از مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار ذکر کرد. این ویژگی از مراجعه پی در پی خریدار، به علت خرابی موتور خودرو به تعمیرگاه جلوگیری می‌کند.  علاوه بر آن مصرف کم سوخت آن نیز خرید این خودرو را مقرون به صرفه می‌کند.

جمع‌بندی بررسی مزایا پژو ۲۰۷ صندوقدار

در این مقاله نگاهی گذرا به خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار داشتیم. این سدان جذاب از ابتدای معرفی تاکنون  مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما دلیل این استقبال چیست؟ چه مزایایی در این خودرو وجود دارد که آن را از سایر رقبا محبوب‌تر ساخته است؟

خودرو پژو ۲۰۷ صندوق دار از نظر ظاهری، جذاب بوده و مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما علاوه بر ظاهر خارجی، فضای داخل کابین نیز در این خودرو طراحی مناسبی دارد. نکته مثبت دیگری که راجع به این خودرو وجود دارد این است که امکانات این خودرو در مقایسه با خودروهایی با همین قیمت، بسیار بیشتر بوده و از این نظر دارای برتری است. بنابراین اگر به دنبال خودرویی زیبا و با امکانات بالا هستید، خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار برای شما مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر آن، میزان استهلاک کم خودرو و مصرف سوخت کم آن نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که خریداران را راغب به خرید این خودرو کرده است.

وجود نمایندگی‌های فعال و گسترده در سراسر کشور و حضور طولانی مدت خودرو پژو ۲۰۷ صندوقدار در بازار، باعث شده تا خدمات پس از فروش برای این خودرو به شکلی مناسب ارائه شده و دسترسی به قطعات آن به سادگی امکان‌پذیر باشد.

شما هم نظرتان را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار