چاپ کد خبر: 1290
4 آبان 1397

مسابقات بین‌المللی رزم و سواره در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از برگزاری مسابقات بین‌المللی رزم و سواره با حضور ۶۰ورزشکار از ۲۶ کشور از یکم تا سوم آذرماه به میزبانی شیراز خبر داد .به گزارش” اول فارس ” ایسنا منطقه فارس، حیدرعلی کامیاب شامگاه چهارشنبه دوم آبان در مراسم تجلیل از مدال آوران فارسی در مسابقات پارا آسیایی بیان کرد: تا پایان امسال ۴۰ برنامه ورزشی از جمله سه رویداد بین‌المللی در فارس برگزار خواهد شد .

وی افزود: برگزاری مسابقات کاراته و رزمی از جمله رویداد‌هاب بین‌المللی است که تا پایان سال جاری اجرایی می‌شوند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ هیئت ورزشی و ۹۲۰ باشگاه خصوصی متولی ورزش استان هستند، خاطرنشان کرد: رسالت ما بالا بردن سهم ورزش در افراد و جامعه است .

کامیاب ادامه داد: اقدامات بسیار خوب و چشمگیری در ورزش فارس انجام شده که نتیجه آن کسب مقام اول ورزش‌های همگانی کشور طی دو سال گذشته است .

وی همچنین با اشاره به رشد ۱۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته نسبت به سال گذشته در فارس، خاطرنشان کرد: امروز در تمام نقاط روستایی استان با توجه به گنجایش موقعیت‌ها، حداقل فضای ورزشی مهیا شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ٣۶٣ برنامه همگانی ورزشی در سطح استان برگزار شده که ۳۷ برنامه و ۱۱۲ مسابقات بومی ومحلی روستایی در رشته‌های مختلف از جمله آنهاست .

کامیاب با اشاره به اینکه از سال ۹۳ تاکنون یک نیم میلیون متر مربع به مساحت اماکن ورزشی افزوده شده و طی این مدت هزار باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: در تلاش هستیم تا باشگاه‌های بیشتری به بخش خصوصی واگذار شوند. هم‌اکنون ۱۱ مکان ورزشی دیگر درحال واگذاری است .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه ورزشکاران فارس توانستند در دو سال رتبه اول اخلاق ورزش در کشور را کسب کنند، گفت: امید می‌رود ورزشگاه شش هزار نفری حافظ تا پایان امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهره‌برداری برسد.

در این مراسم از ساره جوانمردی، محمد الوان‌پور، علی‌اصغر جوانمرد و آرزو رحیمی، علی اکبر غریب‌شیعی، سمیرا ارم، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی و میلاد خردمند، بهرام سلیمانی و محسن عزیزی نژاد ورزشکاران رشته‌های مختلف شرکت کننده در رقابت‌های پارآسیایی جاکارتا و امین شاطرزاده و میعاد مکیف مربیان حاضر در این مسابقات قدردانی شد.

در این آیین همچنین از محمدرضا رحمانی‌فرد، امیررضا دهبزرگی و نوید محمدی، که در مسابقات المپیک جوانان بوینس آیرس آرژانتین موفق به کسب مدال شده بودند، قدردانی شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار