چاپ کد خبر: 72880
6 بهمن 1400

مشخصات و قیمت دو گوشی جدید Redmi Note 11 و Note 11S شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

شیائومی امروز گوشی های Redmi Note 11 و ۱۱S را معرفی کرد. در حالی که نسخه Pro قابلیت‌های بیشتری دارد، اما نسخه‌ی معمولی و ردمی Note 11S با اندازه‌ی کوچیکتر و قیمت ارزان‌تر سعی در جذب مخاطبین بیشتری دارد. دو گوشی ردمی نوت ۱۱ و یازده اس از صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی AMOLED استفاده می‌کند و ۲۰ گرم نیز سبک‌تر از نسخه‌ی پرو هستند.

به گزارش اول فارس به نقل از سخت افزار ، هر دو گوشی از رزولوشن +۱۰۸۰ با نسبت تصویر ۲۰:۹ پشتیبانی می‌کنند و دارای رفرش‌ریت ۹۰ هرتز هستند، این گوشی‌ها نسبت به نسخه‌های سال گذشته خود پیشرفت محسوسی در زمینه دوربین داشته‌اند. نرخ نمونه برداری تاچ نیز به ۱۸۰ هرتز رسیده‌ است. روشنایی تصویر نیز نسبت به نسل قبل افزایش داشته و به ۷۰۰ نیت رسیده است. از دیگر قابلیت‌های گوشی‌ها می‌توان به محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ۳، پشتیبانی از استاندارد ضد پاشش آب و خاک (IP53) اشاره کرد.

 شیائومی گوشی جدید 3    

دوربین در این سری گوشی‌های جدید پیشرفت زیادی کرده است. Redmi Note 11S همانند نسخه Pro از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM2 با اندازه ۱/۱٫۵۲ اینچ و پیکسل‌های ۰٫۷ میکرومتر استفاده می‌کند. این ارتقای بزرگی نسبت به ۱۰s است که با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۱٫۹۷ اینچی  عرضه شد. نسخه معمولی Redmi Note 11 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین استفاده می‌کند. هر دو گوشی از لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۸ درجه، لنز مایکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده می‌کنند.

شیائومی گوشی جدید 4

در زمینه چیپست‌ها این دو گوشی نسبت به سال گذشته تغییرات عمده‌ای را تجربه نکرده‌اند و مدل S11 با پردازنده Helio G96 (به جایG95)، و مدل معمولی با چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ (به‌جای ۶۷۸) عرضه خواهند شد. G96 یک پردازنده ۱۲ نانومتری قدیمی است و از دوتا هسته‌ی پردازشی نسبتا جدید Cortex-A76 استفاده می‌کند. اسنپدراگون ۶۸۰ در این گوشی از چهار هسته‌ی Cortex-A73 بهره می‌برد.

شیائومی گوشی جدید 6

تراشه اسنپدراگون در گوشی ردمی نوت ۱۱ با فناوری ساخت ۶ نانومتری خود به جای تمرکز بر روی توان پردازشی و پرفورمنس بیشتر بر مصرف متعادل انرژی تاکید دارد. هر دو گوشی با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید عرضه می‌شوند. Redmi Note 11 در دو نسخه با بهره‌مندی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴GB حافظه و ۶GB رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به بازار عرضه خواهد شد.

شیائومی گوشی جدید 1

Note 11S نیز به همین شکل و در نسخه‌هایی با مشخصات ۶ گیگابایت رم و ۶۴GB حافظه و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸GB فضای‌ ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. بر خلاف ورژن‌های Pro، هر دو مدل از درگاه microSD و پشتیبانی از دو سیم کارت برخوردار هستند. جفت گوشی‌هوشمند، دارای سنسور حسگر اثر انگشت هستند. همچنین می‌توانند از دوربین جلوی گوشی به عنوان قفل بیومتریک و تشخیص چهره استفاده کنند. دوربین جلوی این محصولات شامل سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای مدل S و ۱۳ مگاپیکسلی برای مدل معمولی می‌شود.

شیائومی گوشی جدید 5

پشتیبانی از NFC، اسپیکر‌های دوگانه و جک ۳٫۵ میلی‌متری برخی دیگر از مشخصات اضافی این گوشی‌ها است. گوشی های Redmi Note 11 و ۱۱S هر دو از باتری با توان ۵۰۰۰ آمپر و شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌کنند. ردمی ۱۱ و ۱۱S در چند روز آینده به صورت محدود عرضه می‌شوند. توزیع گسترده‌ی این گوشی‌ها در بازار در ماه آینده میلادی (فوریه)، صورت خواهد گرفت. Redmi Note 11 با قیمت ۱۸۰ دلار برای مدل ۴/۶۴ گیگابایتی و قیمت ۲۳۰ دلار برای مدل ۶/۱۲۸GB عرضه خواهد شد. Redmi Note 11S با قیمت ۲۵۰ دلار برای ورژن ۶/۶۴GB و ۳۰۰ دلار برای نسخه‌ا‌ی با برخورداری از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ فضای ذخیره سازی، به بازار راه پیدا خواهد کرد.

  • شیائومی گوشی جدید 7
  • شیائومی گوشی جدید 8
  • شیائومی گوشی جدید 2

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار