چاپ کد خبر: 56997
22 خرداد 1400

مشخصات و قیمت گوشی جدید گلکسی M32 سامسونگ

بازار شایعات پیرامون عضو جدید خانواده سری M سامسونگ در حال داغ شدن بوده و در همین رابطه چند روز پیش مشخصات گوشی گلکسی M32 در فضای مجازی منتشر شد. حال خبر رسیده که قیمت گوشی گلکسی M32 نیز معین شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شود.

از ماه آوریل (فروردین) شایعات فراوانی درباره گوشی جدید خانواده M سامسونگ به گوش می‌رسد و آن‌طور که پیداست شرکت کره‌ای در نظر دارد یک گوشی میان رده جدید به نام گلکسی M32 را به بازار عرضه کند. بر همین اساس انتظار می‌رود در اواخر ماه ژوئن (تیر ماه ۱۴۰۰) شاهد رونمایی از گوشی Galaxy M32 در کشور هند باشیم.

براساس جدیدترین اخبار گوشی گلکسی M32 به نمایشگر ۶.۴ اینچی نوع Super AMOLED و با وضوح تصویر +FHD مجهز می‌شود. همچنین نرخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش این گوشی برابر ۹۰ هرتز بوده و حداکثر روشنایی آن به ۸۰۰ نیت می‌رسد. 

M32P1گوشی سامسونگ

اما سامسونگ در بخش پردازشی از تراشه Helio G85 ساخت شرکت مدیاتک به‌عنوان قلب تپنده این گوشی استفاده کرده که در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قدرت پردازشی قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

علاوه بر این در بخش دوربین سامسونگ از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در کنار سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق استفاده کرده و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی هم وظیفه تهیه تصاویر سلفی را به‌عهده دارد.

یک باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده داشته که توسط یک شارژر سریع ۱۵ واتی شارژ می‌شود. همچنین حسگر اثر انگشت بر روی قاب کناری این گوشی تعبیه شده است.

گلکسی M32 به اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI مجهز شده و در سه رنگ سفید و مشکی و آبی تولید و راهی بازارها می‌شود که دو رنگ مشکی و آبی آن مختص هندی‌ها است. شایعات حاکی است قیمت گوشی گلکسی M32 در هند بین ۱۵ تا ۲۰ هزار روپیه (بین ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار) بوده و قرار است در تیرماه شاهد رونمایی از این گوشی میان‌رده باشیم.

حال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی به بیرون درز خواهد کرد. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا M32 را در حد و اندازه یک میان‌رده می‌دانید؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار