چاپ کد خبر: 42073
15 دی 1399

مصدومیت ۴۵ نفر در ۲۴ ساعت بر اثر حوادث رانندگی در استان فارس

اورژانس

به گزارش گروه حوادث اول فارس ،محمد جواد مرادیان با اعلام این خبر گفت: در پی برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه کامیون خاور در ورودی شهرک صنعتی واقع در جاده جهرم قطب آباد، که در ساعت ۱۳:۵۵ امروز به وقوع پیوست ۲۱ نفر مصدوم شدند.

او افزود:  مصدومان این سانحه رانندگی پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه توسط بالگرد، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس های اورژانس به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند.

مرادیان ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری در محور کازرون- نورآباد بر اثر  تصادف پیکان وانت و سمند ۶ نفر مصدوم شدند که ۳ مجروح به بیمارستان کازرون و ٣ مصدوم دیگر به بیمارستان نورآباد توسط ٢ دستگاه آمبولانس اورژانس و ١ یک دستگاه آمبولانس هلال احمر اعزام شدند.

رئیس اورژانس استان فارس بیان کرد: همچنین به دلیل برخورد دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۶ در جاده کیان آباد شیراز دو نفر زخمی و توسط  یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال داده شدند.

او تصریح کرد: تصادف پژو ۲۰۶ و جیلی در زیر گذر صنایع شیراز موجب مجروحیت  ۵ تن شد که همگی مصدومان پس از اقدامات اولیه پزشکی توسط ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی شیراز اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: تصادف زنجیره‌ای ١٠ دستگاه خودرو  ( ۵ دستگاه خودروی پراید، ٢ دستگاه سمند، یک دستگاه پژو ۴٠۵، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس که خالی از مسافر) در بلوار آفرینش شیراز موجب زخمی شدن ۱۱ نفر شد.

مرادیان ادامه داد: در این تصادف زنجیره‌ای ٣ نفر از مجروحان به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند و ٨ نفر دیگر در محل بصورت سرپایی خدمات پزشکی دریافت کردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار