چاپ کد خبر: 11684
27 مرداد 1398

مصدومیت ۸ نفر بر اثر برخورد صاعقه در “ ارد ” /غرق شدن یک نفر در تنگ براق اقلید

به گزارش اول فارس|حوادث :  بعد از ظهر امروز یکشنبه ٢٧ مردادماه ٩٨ در ساعت ۱۷:۵۰طی تماسی از مرکز اورژانس شهرستان گراش با مرکز اورژانس لارستان و در خواست کمک جهت صاعقه زدگی با ٨ مصدوم روبروی پاسگاه انتظامی ارد ( چاه کشاورزی)، درخواست آمبولانس کمکی داده شد. بلافاصله پس از دریافت گزارش سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه فیشور به محل حادثه اعزام شد.به دلیل بارش باران و صعب‌العبور بودن مسیر، مصدومین توسط اهالی حاضر در صحنه و با وسیله شخصی به آمبولانس رسانده شدند.

براساس این گزارش ، ٣ مصدوم بدحال این حادثه حین دریافت اقدامات درمانی به بیمارستان امیدوار اوز و ۵ نفر دیگر توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان گراش به بیمارستان گراش منتقل شدند.رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از مردم خواست در زمان بارش های تابستانی و شدت رعد و برق ها از تجمع در مناطق باز و مرتفع خودداری نمایند.

همچنین شخصی به هویت معلوم بر اثر بی‌احتیاطی در تفرجگاه تنگ براق شهرستان اقلید غرق شد و جان باخت.فرمانده انتظامی شهرستان اقلید یکشنبه گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدگی در تفرجگاه تنگ براق، ماموران انتظامی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ مراد صارمی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، فردی به هویت معلوم به علت آشنا نبودن با فنون شنا در سد مذکور غرق و فوت کرده است.فرمانده انتظامی شهرستان اقلید افزود: شنا کردن در سدها، رودخانه‌ها و تفرجگاه‌ها بسیار خطرناک است و به شهروندان توصیه می‌شود از شنا کردن در این مکان‌ها جدا خودداری کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار