چاپ کد خبر: 10431
3 مرداد 1398

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز با حضور معاون مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس، فرماندار شیراز، و برخی مسئولان در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیرازبه گزارش اول فارس ، فرماندار شیراز در مراسم مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ضمن تاکید بر اهمیت پروژه‌های عمرانی در کلان شهر شیراز و لزوم جذب اعتبارات لازم، اظهار داشت: اولویت بندی و نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی نیاز به مدیریتی پاسخگو دارد.

محمدرضا امیری با یادآوری این موضوع که مدیریت بحران در سیل فروردین در ایجاد همدلی، مهربانی و امداد و نجات سرآمد کشور شد، افزود: قرار نبوده است که فرمانداری خسارت به آسیب دیدگان بپردازد با پیگیری‌های خاص و حضور مدیران عالی کشور به صرف دلجویی با آسیب دیدگان، خصوصا مسافرین، کمک هزینه‌ای به افراد پرداخت شد که تاکنون سابقه نداشته است.

وی در ادامه، گفت: انجام مابقی مراحل پرداخت خسارت به آسیب دیدگان در حال پیگیری و تامین اعتبار است.

کاظمی معاون مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس هم بیان کرد: موضوع امنیت و رفاه حال شهروندان همیشه مورد توجه مسؤولان در دولت بوده است. امروزه تعریف توسعه گسترش یافته، بحث معیشت و زندگی بشری متناسب با ساختار اجتماعی تعریف شده است. در این راستا باید جهت ارائه خدمات بهینه به جامعه، در انجام وظایف کاری خود به رعایت قانون و مقررات و توجه به خواسته‌های مردم دقت عمل بکار گرفته شود.

وی افزود: توفیق مسؤولیت بهترین فرصت جهت ارائه خدمات به همنوعان بوده و توشه‌ای برای آخرت می‌باشد و آنچه ارزشمند است نام نیک می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شیراز به بیان اهداف کاری در حوزه معاونت هماهنگی امورعمرانی پرداخت و تصریح کرد: اولویت را در اتمام پروژه‌های نیمه تمام قرار خواهیم داد و از کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بیهوده جلوگیری میشود.

آرش اسدپور با بیان اینکه پروژه‌هایی که ضرورت داشته و با معیشت مردم سرکار داشته باشد مدنظر کاری قرار خواهیم داد، گفت: بازدید از روستا‌ها وبخش‌ها و پیگیری مطالبات بحق مردم در اولویت کاری است.

در پایان این مراسم آرش اسدپور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شیراز معرفی و از تلاش‌های فرهاد امیدوار تقدیر شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار