چاپ کد خبر: 71018
19 دی 1400

معرفی اپلیکیشن VivaVideo ؛ ویرایشگر حرفه‌ای ویدیو و تصاویر

اپلیکیشن VivaVideo 1   

همان‌طور که می‌دانید، این روزها با توجه به پیشرفت روز افزون پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری تصویر مثل اینستاگرام، تیک‌تاک و…، اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر و ویدیو طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. موارد زیادی هم در این زمینه وجود دارند اما در این میان، اپلیکیشن VivaVideo، با رابط کاربری ساده و دلنشین خود یکی از بهترین انتخاب‌ها به حساب می‌آید.

هنگامی که اپلیکیشن VivaVideo را اجرا کنید دو بخش اصلی را مشاهده خواهید کرد. بخش اول که همان قسمت ویراستاری تصاویر و ویدیوهای شماست و بخش دوم قالب یا الگو (Template) است. هنگامی که به VivaVideo اجازه‌ی دسترسی به دوربین خود را دادید، می‌توانید هر تعداد فیلمی که نیاز دارید را یک‌باره اضافه کنید. با این‌ حال محدودیتی در نسخه‌ی رایگان وجود دارد که به شما امکان ساخت یا ویرایش ویدیویی بیش از ۵ دقیقه را نمی‌دهد.

اپلیکیشن VivaVideo 4

با انتخاب گزینه‌ی پروژه‌ی جدید (New Project)، می‌توانید هر تعداد ویدیو یا عکس مورد نظر خود برای ویرایش را تا حدی که بیشتر از ۵ دقیقه نشود انتخاب کنید. در منوی جدیدی که باز می‌شود چندین بخش برای ویرایش وجود دارد. در قسمت (Theme) قالب‌های از قبل آماده‌شده‌ای را مشاهده می‌کنید که هر کدام از آن‌ها دارای افکت و موسیقی منحصر به فرد خود هستند.

در قسمت (Edit)، شما می‌توانید ویدیوی خود را کوتاه کنید، برش بزنید، ولوم اصلی فیلم را کم‌تر یا بیشتر کنید، سرعت فیلم را زیاد کنید و یا آن را صورت آهسته یا به اصطلاح اسلوموشن در بیاورید. در قسمت موسیقی (Music)، شما علاوه بر اینکه می‌توانید موسیقی دلخواه خود را از حافظه داخلی گوشی‌تان انتخاب کنید، می‌توانید از موسیقی‌هایی با موضوعات متنوع که خود اپلیکیشن ارائه می‌دهد استفاده کنید. همچنین قادر خواهید بود که صدایی که می‌خواهید را در قسمت (Record) ضبط کنید که امکان دوبله و نریشن‌گذاری را برایتان فراهم می‌کند.

اپلیکیشن VivaVideo 3

در بخش متن (Text) شما می‌توانید هر متنی که خواستید در هر قسمت و هر ثانیه‌ای که مدنظرتان است، به ویدیو اضافه کنید. در قسمت فونت متن چندین مدل فونت با شکل‌های متفاوت، فانتزی، نرمال و … وجود دارند که نکته مهم و قابل توجه‌شان این است که از فونت‌های فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند. به این صورت که شما قادر خواهید بود متن‌های فارسی با سبک‌های نوشتار مختلف داشته باشید و این یکی از مزایای VivaVideo است که برنامه‌هایی مشابهش از آن برخوردار نیستند.

بعد از انتخاب متن و فونت مورد نظر خود، می‌توانید رنگ متن و سایه‌اش را نیز به سلیقه‌ی خود تغییر دهید. یکی دیگر از آپشن‌هایی که می‌توان به آن اشاره کرد افکت‌های متفاوت متن‌هاست که می‌توان برای زیبایی هرچه بیش‌تر ویدیوی خود از آن‌ها استفاده کنید. گزینه‌ی Stickers هم مخصوص اضافه کردن استیکرهای متفاوت و جذاب است که کاربردهای خاص خود را دارد.

اپلیکیشن VivaVideo 2

یکی دیگر از بخش‌های قسمت ویرایش، فیلترهای متنوعی است که ویدیوی شما را از سادگی در می‌آورد و جلوه‌های زیبا و متنوعی به آن می‌بخشد. تنها نقطه ضعفی که در این بخش می‌توان به آن اشاره کرد این است که برای دسترسی به تعداد زیادی از فیلترهای این بخش باید هزینه‌ پرداخت کنید.

در انتها پس از اینکه ویرایش ویدیوی خود را به اتمام رساندید با لمس گزینه‌ی Share (به اشتراک گذاری) قادر خواهید بود که ویدیوی مورد نظرتان را در فضای مجازی مثل اینستاگرام و … با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا با انتخاب کردن گزینه‌ی Export to Gallery به‌راحتی آن را در گالری ذخیره کنید.

با توجه به استفاده‌ای که در این مدت از اپلیکیشن VivaVideo داشته‌ام باید بگویم که از هر لحاظ اپلیکیشنی بسیار عالی برای ویرایش ویدیو و عکس‌هاست. اگرچه اپلیکیشن‌های زیادی برای ویرایش ویدیو وجود دارند اما برنامه‌ی یاد شده مخصوصا در بخش متن و قالب‌ها و … قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارد.‌ دو مورد از نکات دلسردکننده‌‌ای که در مورد اپ می‌توان به آن اشاره کرد پولی بودن تعداد قابل توجهی از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن VivaVideo است و دیگری این است که در نسخه‌ی رایگان نمی‌توان بیش از ۵ دقیقه ویدیو ساخت. سوا از تمام گفته‌ آنچه گفته شد، اپلیکیشن VivaVideo حتما ارزش امتحان کردن را دارد.

Capture 69

2 102

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار