چاپ کد خبر: 52219
9 اردیبهشت 1400

معرفی قدرتمندترین گلکسی سامسونگ دریک کنفرانس آنلاین

Samsung 2
به گزارش اول فارس، شرکت سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد در ۲۸ آوریل سال جاری یعنی دیروز، با برگزاری یک مراسم آنلاین از محصولات جدید خود رونمایی کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده ظاهرا شرکت سامسونگ در این مراسم قصد دارد از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود پرده برداری کند که طبق اعلام این شرکت جدیدترین عضو خانواده گلکسی قدرتمندترین گوشی ساخته شده توسط این شرکت تاکنون خواهد بود.

کره‌ای‌ها به طور مستقیم در دعوتنامه مربوط به کنفرانس خود اشاره‌ای به محصولات جدید موجود در این مراسم نکرده‌اند با این حال انتظار می‌رود در این مراسم شرکت سامسونگ نسل جدید لپ تاپ‌های خود را نیز معرفی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر این باره باید تا زمان برگزاری مراسم سامسونگ که کمتر از نیم ساعت تا شروع آن باقی است، منتظر ماند.

معرفی نسل جدید لپ تاپ‌های سامسونگ
سامسونگ در سال اخیر توانسته پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد که باعث تغییر در زندگی افراد می‌شود. یکی از دستاوردهای این شرکت ساخت گلکسی بوک است. هدف از ساخت این دستگاه پاسخ به سوال است که آیا ساخت یک دستگاه که هم موبایل باشد و هم لپ تاپ. این دستگاه از دو شبکه موبایلی ۴G و ۵G پشتیانی می‌کند. سامسونگ توانسته تعاملی یکپارچه بین اندروید و ویندوز به وجود آورد. این دستگاه بسیار نازک بوده و کاربر تجربه‌ای مانند کار کردن با گوشی هنگام استفاده از گلکسی بوک را خواهد داشت. هدف سامسونگ همواره نوآوری و همکاری با سایر شرکت‌ها بوده و در ساخت این گلکسی بوک نیز سامسونگ و اینتل نیز با سامسونگ همکاری داشته است.

Samsung 3

همکاری مایکروسافت، اینتل و سامسونگ
۵۰ سال است که گوشی و لپ تاپ در حال نزدیک شدن به یکدیگر هستند و نتیجه این تلاش ۵۰ ساله ساخت گلکسی بوک سامسونگ است.این لپ تاپ شبکه ارتباط فوق سریع داشته و سرعت پردازش بسیار بالایی دارد. این دستگاه توانسته است استاندارد EVO شرکت سامسونگ را گرفته است و می‌تواند پس از روشن شدن در زمان کمتر از ۱ ثانیه برای مرور صفحات وب از آن استفاده کرد. هوش مصنوعی استفاده شده در این لپ تاپ بسیار هوشمند است و ارتباط بسیار سریع و هوشمندی با گوشی‌های سامسونگ خواهد داشت.

مایکروسافت دو دهه است که با سامسونگ همکاری می‌کند که می‌توان مهم‌ترین آن را در ساخت آفیس مخصوص گوشی‌های سامسونگ اشاره کرد.مایکروسافت در تلاش است تا بتواند رابطه خود با سامسونگ را ارتقا دهد و بسیار خوشحال است که توانسته همکاری خود با سامسونگ را در ساخت لپ تاپ ادامه دهد. در این لپ تاپ ویندوز به صورت بسیار دقیق و جزئی با اندروید تلفیق شده است و کاربر امکانات بسیار زیادی را در اختیار خواهد داشت.

Samsung 4

وزن بسیار کم لپ تاپ‌های سامسونگ
گلکسی بوک پرو و ۳۶۰ دو محصول جدید شرکت سامسونگ خواهند بود.  گلکسی بوک پرو ابعاد ۱۱.۲ میلی متر و ۸۴۰ گرم وزن داشته و مدل ۳۶۰ درجه هم ۱ کیلو و ۵۰ گرم وزن دارد. هر لپ تاپ در سه رنگ وارد بازار خواهد شد. قطر لپ تا‌پ‌ها بسیار کم است. سامسونگ سعی کرده این دستگاه‌ها را بسیار شبیه به خانواده گلکسی طراحی کند. بدنه لپ تاپ‌ها از آلومینیوم سبک ساخته شده است که در عین سبک بودن به کمک روش CNC مقاومت بالایی دارد. بدنه این لپ تاپ‌ها یونیزه شده است و استفاده از آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود.

نمایشگر لپ تاپ‌های سامسونگ
حاشیه نمایشگر هر دو لپ تاپ بسیار کم بوده و در ساخت آن از UV استفاده شده است. اینکار باعث شده قطر نمایشگر بسیار پایین باشد. در این لپ تاپ‌ها نمایشگر AMOLED استفاده شده است که در گوشی‌ها استفاده شده و کیفیت فوق العاده بالایی دارد.این لپ تاپ‌ها دارای تمامی پورت‌های لازم بوده و از خروجی ۸K پشتبانی می‌کنند.

Samsung 6

سیستم صوتی و کیبورد لپ‌ تاپ‌های گلکسی بوک
در این لپ تاپ‌ها از سیستم صوتی دالبی استفاده شده است و نباید انتظار صدای زیاد داشت اما این لپ تاپ ها کیفیت صدای بالایی دارند. حداکثر قابلیت جا به جایی کلیدهای کیبرد یک میلی متر است و تا جای ممکن کیبورد کوچک شده تا تاچ پد بزرگ شود وب کم استفاده شده در این لپ تاپ ها نیز دارای نویز کنسلینگ است و در حال حاضر بهترین شباهت گوشی و لپ تاپ را این دستگاه دارد.

Samsung 5

استفاده از شبکه ۵G و ۴G
چیپ ۵G استفاده شده در این لپ تاپ‌ها با همکاری اینتل ساخته شده است. اینتل و سامسونگ توانستند با مهندسی خود محصولی بسازند که در عین سرعت بالا و پشتیبانی از شبکه موبایل، مصرف باتری کمی داشته باشد. این لپ تاپ‌ها امکان اتصال به وای فای شبکه بلوتوث شخصی و شبکه موبایل را دارند. 

باتری لپ‌تاپ‌های جدید سامسونگ
باتری بسیار نازک است و تا ۲۰ ساعت توانایی پخش فیلم دارد و  به ازای هر ۳۰ دقیقه شارژ ۸ ساعت فیلم پخش خواهد کرد. لپ تاپ‌های جدید با شارژ ۶۵ واتی عرضه می‌شود و از ترکیب جدید گالیوم نیترات در ساخت استفاده می‌کنند که برای سرعت بالاتر و قدرت بالاتری برای باتری‌ها با ظرفیت بالا دارد. 

Samsung 7

لپ تاپ گیمینگ گلکسی بوک اودیسه
این خانواده دارای مدل گیمینگ است و از سری H پردازنده های اینتل استفاده می‌کند. در آن از کارت گرافیک ۳۰۵۰Ti استفاده شده که یکی از برترین کارت گرافیک‌های موجود در بازار است.

Samsung 8

معرفی برخی قابلیت‌های نرم افزار گلکسی بوک‌ها
دارای قابلیت اسمارت سوییچ است و اطلاعات را به راحتی منتقل می‌کند. قابلیت سوییچ دقیقا از گوشی به لپ تاپ آمده و کاربران می‌توانند به راحتی اطلاعات خود را منتقل کنند. این لپ تاپ‌ها از هدفون‌های بیسیم گلکسی پشتیبانی می‌کند. ویندوز گالری هم حتی با گالری کاربر در گوشی ارتباط برقرار می‌کند و تصاویر در هر دو دستگاه در دسترس خواهند بود. گلکسی بوک می‌تواند برنامه‌های موجود در گوشی کاربر را اجرا کند.

Samsung 1

کاربر می‌تواند از تبلت گلکسی خود به عنوان نمایشگر دوم لپ تاپ استفاده کند. لپ تاپ‌ها دارای قابلیت اسمارت سرچ هستند و در صورت جستجوی هر عبارتی توسط کاربر، لپ تاپ ر تمام دستگاه‌های وی عبارت مورد نظر را جستجو خواهد کرد. دستگاه‌ها دارای قابلیت ردیابی هستند و برای ردیابی تمامی گجت‌های شرکت سامسونگ از ۶۸ میلیون کاربر سامسونگ برای برقراری ارتباط با دستگاه گم شده استفاده خواهد کرد.

Samsung 10

Samsung 9

قیمت لپ‌ تاپ‌های گلکسی بوک
قیمت لپ تاپ مدل pro 360 از ۱۱۰۰ دلار، مدل ۳۶۰ درجه از ۱۳۰۰ دلار و مدل اودیسه از ۱۳۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار