چاپ کد خبر: 79069
4 فروردین 1401

معنای ایموجی قلب آبی ” Blue Heart ” و کاربرد آن چیست ؟

در دنیای امروز که دیگر اینترنت بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما را تشکیل داده است، بسیاری از مکاتبات ما در بستر اینترنت شکل گرفته است. همه ما تا کنون تجربه استفاده از پیام رسان‌ها را داشته ایم و چت کرده ایم. در این دنیا که ادبیات خاص خود را نیز دارد بدون شک به ایموجی‌ها و شکلک‌های برخورده اید.

ایموجی قلب آبی Blue Heart 1

به گزارش اول فارس، در دنیای امروز که دیگر اینترنت بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما را تشکیل داده است، بسیاری از مکاتبات ما در بستر اینترنت شکل گرفته است. همه ما تا کنون تجربه استفاده از پیام رسان‌ها را داشته ایم و چت کرده ایم. در این دنیا که ادبیات خاص خود را نیز دارد بدون شک به ایموجی‌ها و شکلک‌های برخورده اید.

 ایموجی ها، شکلک‌هایی که هر کدام معنی و منظور خاصی را منعکس می‌کنند. در این بین ایموجی قلب نیز وجود دارد که بسیار پر کاربرد است. جالب اینجاست که ایموجی قلب در رنگ‌های مختلفی وجود دارد و برای هر کدام از این رنگ‌ها هم تفسیری به وجود آمده است. در این مطلب به معنی و مفهوم قلب آبی (Blue Heart) می‌پردازیم.

ایموجی قلب آبی Blue Heart 2

سمبل قلب

سمبل و نشان قلب یکی از پرکاربردترین کاراکتر‌ها در دنیای وب است. این کاراکتر هر روزه بیش از میلیون‌ها بار استفاده می‌شود. بدون هیج تعجبی کاراکتر قلب یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ابراز عشق، علاقه، دوستی و همبستگی است. با این سمبل شما می‌توانید احساسات مختلفی را تنها با یک کاراکتر ابراز کنید. اگر کمی به این موضوع فکر کنید خواهید فهمید که قدرت سمبل قلب بسیار شگفت انگیز است.

ایموجی قلب آبی (Blue Heart)

ایموجی قلب آبی (Blue Heart) معنی‌های مختلف و متفاوتی دارد. شاید شگفت زده شوید، ولی این ایموجی اولین بار برای کسانی استفاده شد که تلاش می‌کردند تا آگاهی مردم را در مورد اوتیسم افزایش دهند

اگر بخواهیم فراتر برویم اقیانوس آبی همراه با آن آب عمیق و رمزآلودش را در نظر بگیرید. این آب آبی است، بنابراین ایموجی قلب آبی (Blue Heart) برای نشان دادن یک عشق عمیق و با ثبات به یک فرد استفاده می‌شود. مانند آب اعماق اقیانوس که هرچه به سمت پایین می‌رویم آبی‌تر و آبی‌تر می‌شود.

 

ایموجی قلب آبی Blue Heart 3

شما همچنین می‌توانید از ایموجی قلب آبی (Blue Heart) در تعطیلات تابستانی خود در جایی نزدیک به مناطق حاره‌ای و استوایی نیز استفاده کنید. شما در این مناطق همچنین می‌توانید از ایموجی‌های ساحل چتر دار (Beach With Umbrella) ، موج آّب (Water Wave)، خورشید تابان (Sun) و نوشیدنی‌های استوایی (Tropical Drink)  استفاده کنید. در این دسته بندی گل آفتابگردان نمادی از تابستان در نظر گرفته شده است.

بعضی از جوانتر‌ها اعتقاد دارند که ایموجی قلب آبی (Blue Heart) اگر از طرف یک دختر ارسال شود نشانه بدی است و به این معنی است که او شما را به منطقه دوستی خود انتقال داده به این معنی که به شما را فقط به چشم یک دوست ساده می‌بیند. اما ناراحت نباشید. شاید او فقط حال خوبی ندارد (blue mood).

ایموجی قلب آبی Blue Heart 4

گاهی بعضی از مردم ایموجی قلب آبی (Blue Heart) ???? را برای یکدیگر ارسال می‌کنند تا در ادامه مکالمه درباره یک تصادف وحشتناک و یا خودکشی صحبت کنند.

در نهایت ایموجی قلب آبی (Blue Heart) ???? به معنی امید تفسیر می‌شود. شما با فرستادن متنی حاوی این ایموجی به یکی از اعضای خانواده خود یا دوستان خود نشان می‌دهید که امید خودتان را از دست نداده اید.

معنی‌های بالا تفسیر‌های ایموجی قلب آبی (Blue Heart) ???? هستند که در اینستاگرام، تلگرام و دیگر پیام رسان‌ها به کررات استفاده می‌شوند.

445552 326

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار