چاپ کد خبر: 9459
9 تیر 1398
راننده و مسئول ایمنی مسیر

مقصران حادثه محور شیراز – خرامه اعلام شدند

به گزارش اول فارس ، سرهنگ عبدالهاشم افزود: بی احتیاطی از طرف راننده خودرو پژو ۲۰۶ به علت عدم توجه به جلو توأم با تخطی از سرعت مطمئنه ۵۰ درصد علت بروز این حادثه بوده است.

راننده و مسئول ایمنی مسیر، مقصران حادثه محور شیراز - خرامه اعلام شدند

وی ادامه داد: بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از طرف مسئول ایمنی بخش آن قسمت از راه به علت ضعف علائم هشدار دهنده در نقطه هدف که تأخیر در رؤیت راننده را باعث شده نیز ۵۰ درصد علت دیگر بروز این حادثه بوده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس ادامه داد: بنابر تشخیص کارشناسان پلیس، علت این حادثه بصورت ۵۰ -۵۰ درصد بین هر دو طرف (راننده و مسئول ایمنی بخش آن قسمت از مسیر) تقسیم می‌شود.

پخش کلیپی در شبکه‌های مجازی که ظاهراً توسط پدر دختر متوفی ضبط شده در هشتم تیرماه ۹۸ منجر به ابراز احساسات افکار عمومی شد و بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی و رسانه‌های مختلف داشت.

انتشار گسترده این کلیپ وزیر راه و شهرسازی را نیز به واکنش واداشت و وی ضمن صدور دستور بررسی و پیگیری سریع موضوع، خواستار برخورد با متخلفان شد.

دستور استاندار فارس برای بررسی علت حادثه

عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز با صدور دستوری، معاون هماهنگی امور عمرانی خود و سایر دستگاه‌های متولی را موظف کرد که ضمن بازدید از محل وقوع حادثه و بررسی دقیق، علت این حادثه دلخراش را مشخص کرده و در صورت قصور و کوتاهی هر مجموعه‌ای با خاطیان برخورد جدی شود.شهرستان خرامه مجاور بخش شرقی شهرستان شیراز است>”منبع:ایرنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار