با 137 رأی موافق، 21 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع

بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس

نتیجه تصویری برای رزمندگان

نمایندگان مجلس در پاسخ به استفساریه‌ای درباره اینکه آیا رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر، از مزایای مالی و استخدامی نیز بهره‌مند می‌شوند یا خیر، آن را مثبت اعلام کردند.

به گزارش اول فارس به نقل از  خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی سه‌شنبه، ۲۱ اسفندماه مجلس شورای اسلامی، در جریان رسیدگی به طرح استفساریه جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با پاسخ مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به این طرح با ۱۳۷ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در موضوع این استفساریه آمده بود: آیا منظور از مزایای اجتماعی مذکور در جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مزایای مالی و استخدامی هم می‌باشد.

در پاسخ کمیسیون اجتماعی به این استفساریه آمده است: “بلی”.

در جزء (۶) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمده است: بهره‌مندی از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه و برای رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس، در حقوق و مزایای اجتماع

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار