چاپ کد خبر: 46178
5 اسفند 1399

ملی پیامک چیست؟ (+ چه خدماتی ارائه می دهد)

ملی پیامک

حتما تا‌به‌حال برای شما هم اس ام اس تبلیغاتی، معرفی محصول، کد تخفیف و پیامک‌های مشابه ارسال شده است، شاید حتی از خودتان پرسیده باشید که این پیام‌ها چگونه ارسال می‌شود و چه تاثیری در رشد کسب‌وکارها دارد؟! ما برای جواب دادن به همین سوال می‌خواهیم شرکت ملی پیامک را معرفی کنیم و از خدمات ملی پیامک در حوزه پنل‌های اس ام اسی صحبت کنیم.

معرفی شرکت ملی پیامک

ملی‌پیامک با سابقۀ بیش از ۱۰ سال و رضایت مندی ۹۰% از مشتریان خود یک سامانۀ اینترنتی برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌ها به‌صورت انبوه است. هدف همیشگی ملی پیامک این است که یک سامانه کامل و در عین حال ساده را در اختیار شما قرار بدهد تا بتوانید تعامل خوبی با مشتریانتان داشته باشید و به فروش بیشتری برسید. برای همین ما در سامانه ملی پیامک خدمات و امکانات مختلفی را فراهم کردیم تا بیشتری نفع را از بازاریابی پیامکی ببرید و دربارۀ مهم‌ترین خدمات سامانه هم در ادامه صحبت می‌کنیم.

خبرنامه پیامکی

کسب‌وکار شما نیاز به فروش بیشتر دارد تا بتواند زنده بماند. برای این منظور باید اول مشتریان فعلی را به برند خود وفادار نگه دارید و بعد مشتریان جدیدی را جذب کنید! پنل اس ام اس ملی پیامک می‌تواند در هر دو مورد به کسب‌وکارتان کمک کند.

با پیروی از اصول درست، ارسال پیامک تبلیغاتی می‌تواند به یکی از ساده‌ترین، موثرترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش‌های بازاریابی تبدیل شود و این کار برای زمانی ‌است که خبرنامه پیامکی داشته باشید. به این ترتیب، شمارۀ مشتریان علاقمند به برند و محصولاتتان را از آن‌ها می‌گیرد تا در صورت تمایل خود اخبار، تخفیف‌ها و پیشنهادهایتان را دریافت کنند و با شما در ارتباط باشند. به این ترتیب، نه تنها بازدهی تبلیغات پیامکی‌تان را افزایش می‌دهید، بلکه دیگر مزاحمتی برای مخاطب ایجاد نمی‌کنید و مشتری هر موقع بخواهد، می‌تواند از خبرنامه خارج شود.

ساده اگر بخواهم بگویم، اوج قدرت تبلیغات پیامکی زمانیست که از خبرنامه پیامکی استفاده کنید. برای اینکه دقیقاً متوجه منظور من شوید، پیشنهاد می‌کنم عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۶۹ ارسال کنید تا در خبرنامه ملی پیامک عضو شوید و این نوع بازاریابی را از نزدیک ببینید. خیالتان راحت، هر زمان خواستید می‌توانید با ارسال عدد ۰ از خبرنامه انصراف دهید. یادتان باشد، رکن اساسی برای داشتن یک خبرنامه پربازده امکان انصراف دادن مشترکین است.

بانک شماره‌های جامع و به‌روز

یکی از بهترین مزایای پنل ملی پیامک ارائه بانک شماره‌های جامع و به‌روز است. بسیاری از کسب‌وکارها با استفاده از بازاریابی پیامکی، می‌خواهند فروش خود را افزایش دهند و مشتری جذب کنند پس به بانکی از شماره‌های جدید نیاز دارند و لیست شماره‌های غیرفعال یا خاموش تاثیری در کارشان ندارد.

فرقی نمی‌کند بخواهید برای شماره‌های ایرانسل پیامک بفرستید یا هدفتان شماره‌های همراه اول باشد. در هر دو صورت، ملی پیامک لیستی از شماره‌های به‌روز را به تفکیک اپراتور در اختیارتان قرار می‌دهد.

ارسال خودکار و امکان تنظیم دقیق سامانه

یک سامانه پیامکی خوب به شما امکان را می‌دهد تا به نحوی پنل را تنظیم کنید که اکثر پیامک‌ها به صورت خودکار و دقیقاً سروقت به مخاطب ارسال شود. ماژول ارسال زماندار هوشمند برای همین نیاز طراحی شده است و اگر از قبل مطابق نمونه لیست مخاطبان و متن مورد نظرتان را تعریف کرده باشید، حتی در صورت آنلاین نبودن، پنل پیام موردنظرتان را ارسال می‌کند.

پشتیبانی همیشگی

فرقی ندارد، چه زمانی بخواهید پیامک تبلیغاتی مشتریانتان را ارسال کنید چون تیم ملی پیامک حتی جمعه‌ها، روزهای تعطیل، بعد از ساعت اداری تا ۱۰ شب و آخر هفته برای پاسخگویی به کاربران خود آماده است.

در واقع پشتیبانی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ملی پیامک است. ما اعتقاد داریم کاربران باید بتوانند در زمان بروز مشکل، از طریق تلفن یا پیام آنلاین، مشکل را با کارشناسان پشتیبانی در میان بگذارند و کارشناسان شرکت نیز باید در سریع‌ترین زمان به سوالات مشتری پاسخ دهند و با پیگیری دقیق این مشکلات را برطرف کنند. پس نگران اختلال در شبکه ارسال پیامک‌ها نباشید، چون ما حتی در تعطیلات هم هوای کاربرانمان را داریم.

ارائه گزارش پیام‌های ارسالی

زمانی که تعداد زیادی پیامک به صورت انبوه ارسال می‌کنید، می‌خواهید بدانید که آیا این پیامک‌ها به دست مشتریان شما رسیده یا خیر؟! این حق مسلم شماست تا دربارۀ بازخورد پیامک‌های تبلیغاتی خود بدانید و ملی پیامک در همین زمینه هم گزارش کاملی از اطلاعات ارسال پیا‌م‌ها در پنل برایتان ارسال می‌کند.

تعرفه مناسب

در آخر هم باید به تعرفه مناسب پنل اشاره کرد. ارزان بودن تعرفه پیامک تبلیغاتی یا یک پنل اس ام اس، دلیلی بر خوب بودن خدمات آن سامانه نیست. به عنوان کاربر همیشه یادتان باشد که قیمت سامانه پیامکی را در مقایسه با امکاناتش بررسی کنید.

ملی پیامک نه تنها تعرفه پایین و هزینه‌های بسیار مناسبی دارد، بلکه روی خرید پنل هم تعدادی اس ام اس رایگان به کاربر هدیه می‌دهد و در صورت نیاز تیم پشتیبانی به‌روزی دارد تا هر گونه نیاز کاربر یا مشکلی را پیگیری کنند.

همین حالا برای دریافت پنل اختصاصی‌تان زنگ بزنید!

اگر مزایا و خدمات سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک شما را برای استفاده از بازاریابی پیامکی وسوسه کرده است، بد نیست بدانید که این تنها بخشی از خدمات و مزایای پنل بود و بسیاری از امکانات دیگر هم در محیط کاربری سامانه تعریف شده است که کارکردن با آن‌ها اصلا سخت نیست. همانطور که قبلاً هم گفتم، محیط کاربری ساده و فارسی‌زبان پنل ملی پیامک کار با سامانه را برای همه آسان کرده است.

اگر می‌خواهید حسابی روند تبلیغ کارتان تغییر کند و به نتیجه خوبی برسد، برای دریافت پنل هم می‌توانید در صفحۀ اصلی سایت Melipayamak.com ثبت‌نام کنید و هم با همکاران من در بخش پشتیبانی با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و برای دریافت پنل درخواست دهید.

برای دریافت آخرین اخبار ملی پیامک، پیشنهاد می کنم صفحات آپارات ملی پیامک، اینستاگرام ملی پیامک، لینکدین ملی پیامک و توئیتر آن را دنبال کنید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار