چاپ کد خبر: 42672
22 دی 1399

ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در سراسر استان فارس

عبدالرضا قاسم‌پور، دوشنبه در نشست مدیران استان فارس با روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان شیراز افزود: امیدواریم با همکاری مردم و اصناف در ۲ ماه آتی مجددا با پیک دیگری از شیوع کرونا مواجه نشویم.

کرونا در استان فارس 7

این مقام مسوول با تاکید بر اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی گفت: با اجرای این طرح نیز شاهد کاهش تست‌های مثبت از ۵۴ درصد به ۱۴ درصد در ۵۰ روز گذشته بودیم و اشغال تخت‌های بیمارستانی به همت کادر درمان از صد در صد به ۲۰ درصد در ۲ ماه اخیر رسیده است.
معاون استاندار فارس اضافه کرد: اصناف این استان، خانواده گسترده‌ای هستند که وضع قرمز استان فارس را به زرد و آبی تبدیل کرده‌اند و تعطیلی صنوف عامل موثری برای کاهش تردد مردم در شهرها و شهرستان‌ها شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه ۱۹ شهرستان در وضعیت بی خطر یا همان وضعیت آبی قرار دارد، گفت: این شهرستان‌ها شامل نی ریز، ارسنجان، استهبان، اقلید، بختگان، بوانات، بیضا، خفر، داراب، زرقان، زرین دشت، سپیدان، سروستان، فراشبند، قیروکارزین، کوار، لامرد، مهر و شهرستان مرودشت است.

قاسم پور افزود: در این شهرستان‌ها فعالیت همه اصناف و مشاغل آزاد است.

او تصریح کرد: ۱۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد و در این شرایط ۳ گروه یک، ۲ و ۳ می‌توانند فعالیت کنند و گروه چهار که شامل تالار‌ها باغ مجالس استخر‌ها و برخی از فعالیت‌های ورزشی پُر خطر نمی‌توانند فعالیت کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ممنوعیت تردد شبانه ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در سراسر استان فارس ادامه دارد.

گروه واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار