چاپ کد خبر: 32115
25 تیر 1399

مناطق پرخطر شیراز از نظر تردد بیماران کرونایی +عکس

advhc

هشدار! همشهری گرامی، خواهشمند است از خروج غیر‌‌ اضطراری از منزل به‌شدت خودداری فرمایید و در صورت اضطرار، هنگام خروج از منزل، همه الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا را طبق دستور‌العمل‌های وزارت بهداشت رعایت فرمایید.

به گزارش اول فارس ، محلات زیر در شهر شیراز ، مواردی هستند که افراد مبتلا به کرونا، در ایام قبل از بستری در شیراز تردد بیشتری داشته‌اند و از زرد تا قرمز این میزان تردد رو به افزایش است. هنگام مراجعه به این محله‌های پرخطر حتما موارد بهداشتی را با دقت تمام انجام دهید.

تردد کرونایی ها در شیراز

براساس گزارش اول فارس، استفاده از ماسک (شامل انواع ماسک ساده یا ماسک جراحی) یکی از اقدامات پیشگیرانه‌ای است که می‌تواند تا حد زیادی از شیوع وابتلاء به بیماریهای  ویروسی تنفسی خصوصا  کووید-۱۹ را محدود نماید.

نکات لازم هنگام استفاده از ماسک: 

  • قبل از اینکه ماسک بزنید، دست­های خود را با آب و صابون بشویید یا با محلول­های الکلی ضدعفونی کنید.
  • دهان و بینی خود را با ماسک بپوشانید و مطمئن شوید که بین صورت شما و ماسک هیچ فاصله­ای وجود ندارد.
  • زمانی که از ماسک استفاده می­کنید، از دست زدن به (جلوی) ماسک پرهیز کنید؛ اگر به (جلوی) ماسک دست زدید، دست­های خود را با آب و صابون بشویید یا با محلول­های الکلی ضدعفونی کنید
  • به محض اینکه ماسک مرطوب شد، آن را با یک ماسک جدید تعویض کنید و از ماسک یکبار مصرف، دوباره استفاده نکنید.
  • برای در آوردن ماسک: بند آن را از پشت (گوش­ها) در بیاورید (به جلوی ماسک دست نزنید)؛ فوراً آن را در سطل زباله درب­دار بیندازید؛ دست­های خود را با آب و صابون بشویید یا با محلول­های الکلی ضدعفونی کنید.

  • به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

منبع: سامانه اطلاع‌رسانی، خود‌ارزیابی و ثبت بیماران کرونا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار