چاپ کد خبر: 24343
3 فروردین 1399

منتخب مردم شیراز :ستادهای حمایت از تولید در استان فارس فعال شوند

 منتخب مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اگر حمایت از تولید به عنوان یک فرهنگ تبدیل شود قطعا مشکلات داخلی ایران حل خواهد شد و با مشکلات کمتری مواجه خواهیم شد اما اگر در حرف از تولید حمایت کنیم و در عمل اتفاقی نیفتد همچنان این زخم‌های کهنه باقی خواهند ماند.

حمایت از تولید به یک فرهنگ تبدیل شود

اول فارس : جعفر قادری  ضمن تبریک سال جدید، با اشاره به نامگذاری سال ٩٩ توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال، درآمد و سرانه، کمیود کالاهای خارجی، ارز، اقتصاد وابسته به درآمدهای نفتی و بزهکاریهای اجتماعی حل شود راهی جز توجه به تولید نداریم.

او با تاکید بر اینکه وضعیت تولید در ایران نیازمند یک جهش بود تا از حرکت‌های لاک پشتی عبور کند و به حرکت‌های سریع و گام‌های تندی برسیم تا گره‌گشا باشند، افزود: در شرایطی هستیم که باید تلاشمان بر این باشد تا اثر فشارهای خارجی و تحریم‌ها بر اقتصاد کشور کاهش باید و بر ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان که می‌تواند فاصله و شکاف ما را با تکنولوژی و فنی با خارج کم کند، تکیه کنیم.

منتخب مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر این نکته که مجموعه سیاست‌های اقتصادی ما باید در جهت حمایت از تولید تغییر جهت دهد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های ارزی، کلی، مالی، بیمه‌ای، قیمتی و گمرگژ همه باید در راستای حمایت از تولید اصلاح شوند.

قادری اظهار کرد: اینکه انتظار داشته باشیم تنها در یک بخش تحرکی انجام شود و مشکل تولید حل شود، اینگونه نیست، لذا باید در زمینه مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار تلاش ویژه‌ای کنیم.

او ادامه داد: قبل از نیاز به وضع قوانین جدید و پر کردن خلاءهای قانونی نیاز به حذف مقررات مزاحم داریم و این مهم باید در اولویت کاری مجلس قرار گیرد و حرکت صریحی را برای رفع مغایرت‌ها را داشته باشد.

منتخب مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت باید تلاش کند قوانینی که می‌تواند از تولید حمایت کند را در عمل به خوبی اجرا کند و قوه قضاییه نیز از ظرفیت‌های نظارتی خود استفاده کند.

قادری گفت: ظرفیت‌هایی که در استان‌ها داریم مانند ستادهای حمایت از تولید که باید فعال شوند و تشکیلات سه قوا در یک راستا و در جهت جمایت از تولید در استان‌ها فعال شوند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار