چاپ کد خبر: 56722
20 خرداد 1400

موفقیت بزرگ جهانی یک دختر سیستان و بلوچستانی / سلبریتی های ایرانی چه می گویند؟+عکس های یسرا سلیمانی

به گزارش اول فارس، زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

مجید نوروزی، بازیگر نقش رسول در سریال «گاندو» به تازگی تصویری از خود را د رصفحه اجتماعی‌اش منتشر کرده و در ادامه ان نوشته است:

“حاجی مگه چند روز زنده ایم؟
بخند عشق کن‌ بره بابا…
عکاسباشی: محمدی ترین رها”

14117889 183

دانیال عبادی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون با اشتراک گذاشتن تصویر جدیدی از خود در صفحه شخصی‎اش، نوشته است:

“گنجشکی با عجله و با تمام توان به آتش نزدیک می‌شد و برمی‌گشت‌!
پرسیدن : چه می‌کنی؟
پاسخ داد: در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می‌کنم و آن را روی آتش می‌ریزم…
گفتند: حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می‌آوری بسیار زیاد است و این آب فایده‌ای ندارد.
گفت: شاید نتوانم آتش را خاموش کنم، اما آن هنگام که وجدانم می‌پرسد: زمانی که دوستت در آتش می‌سوخت تو چه کردی؟
پاسخ می‌دهم: هر آنچه از من بر می‌آمد!!
شما چطور…؟؟”

14117888 378

احسان علیخانی، مجری مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با انتشار پست و استوری، تولد امین حیایی، محبوب‌ترین داور این مسابقه را تبریک گفت.

14117895 986

امیرمحمد متقیان، بازیگر و همکار چندین ساله عمو پورنگ در واکنش به مبتلا شدن دو نفر از هنرمندان مجموعه «کلبه عمو پورنگ» به کرونا استوری زیر را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

14117894 602

المیرا شریفی مقدم، مجری محبوب شبکه خبر به مناسبت تولد ۴۰ سالگی‌اش تصویری از خود و همسرش را در بخش استوری منتشر کرد.

14117893 797

امیرمحمد زند، بازیگر تلویزیون نیز به مناسبت تولد عباس غزالی، تصویری را منتشر کرده و تولد او را تبریک گفت.

14117892 399

گلاب آدینه، هنرپیشه سینما در واکنش به کسب پیاپی مقام نخست در مسابقات جهانی محاسبات ریاضی توسط دختر ایرانی، استوری زیر را منتشر کرد.

14117886 572

 مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی ۲۰۲۱ در تاریخ خرداد ماه با حضور ۱۷ هزار دانش آموز از ٣٠ کشور جهان به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش اول فارس، در این مسابقات دانش آموزان ایرانی مثل هر سال خوش درخشیدن و پرچم ایران را به احتزاز درآوردن و در این بین یسرا سلیمانی نیز توانست در سطح خودش مقام اول این مسابقات را کسب کند.

“یسرا سلیمانی” دختر ١۴ ساله‌ ساکن تهران اهل شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان که برای ۴ بار در این مسابقات به مقام اول جهانی دست پیدا کرده بود این بار هم توانست در مسابقات جهانی محاسبات ذهنی ریاضی که در کشور مالزی به صورت آنلاین برگزار شد برای پنجمین بار به مقام اول دست پیدا کند.

بر پایه همین گزارش در تکنولوژی آموزشی UCMAS از محاسبات ریاضی بمنظور توسعه ذهن استفاده می‌شود که این امر فراتر از علم ریاضی است چرا که در این سیستم بر روی قدرت تمرکز، مشاهدات، قدرت ذهن و قدرت تخیل و تحلیل کودکان کار می شود.

گفتنی است اکنون “یسرا سلیمانی” ۵ مقام اول در کشور و ۵ مقام اول جهانی مسابقات محاسبات ذهنی ریاضی (چرتکه) را در کارنامه خود دارد.

به گفته ی مادر یسرا سلیمانی در حال حاضر دخترش خود را برای مسابقات المپیاد ریاضی جهان آماده می کند، اما نگرانی هایی وجود دارد آن هم مباحث مالی و هزینه های بالای کلاس های آموزشی است که یسرا سلیمانی در آن شرکت می کند تا بتواند در مسابقات جهانی المپیاد ریاضیات هم برای کشورش افتخار کسب کند.

یسرا سلیمانی

یسرا سلیمانی 1

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

واتس اپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار