چاپ کد خبر: 15721
29 مهر 1398

میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ (مزوتراپی) برای جوانسازی و شادابی پوست صورت

جوانسازی و شادابی پوست

میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ مثل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ از جمله فرآیند های مراقبت پوست و مو و لایه برداری غیر تهاجمی بدون خون ریزی و بستری شدن در آقایان و بانوان به خصوص نسل جوانان بوده و به منظور جوان سازی و افزایش شادابی و شفافیت و رفع چین و چروک پوست و تقویت ریشه های مو در دستور کار قرار می گیرد و مثل HIFU و RF سبب سفت شدن پوست صورت می شود.

شما با مزوتراپی مواد مغذی و مورد نیاز مو را به صورت مستقیم به ریشه موی خود میرسانید، موادی که ضمن جلوگیری از ریزش مو می تواند باعث بازگشت تعداد زیادی از موهای از دست رفته شده و منجر به پرپشت شدن دوباره موهای سر شما شود.

میکرونیدلینگ با نفوذ سوزن های خیلی خیلی زیر، زخم های کوچیکی روی پوست صورت ایجاد می کند و به لایه های سطحی پوست وارد شده و بعد از آن، پوست شما شروع به ترمیم و بازسازی می کند تا کلاژن سازی،‌ تسریع شود. کلاژن  والاستین، سبب جوانسازی پوست می شود. در واقع زخم های کنترل شده ای که توسط دستگاه ایجاد می شود، سبب می شود تا پوست در کنار بهبود زخم، کلاژن سازی وافزایش جریان خون را تجربه کند که برای هر نوع پوستی در سنین مختلف، کاربرد دارد.

مزونیدلینگ هم ترکیبی از «مزو» و «نیدلیینگ» است که به معنای سوزن زدن است. مزونیدلینگ،‌ ترکیبی از مزو تراپی و میکرونیلدینگ بوده که کوکتل های مزوتراپی به عمق لایه مزودرم ارسال شده و درمان در این لایه برای بیمار انجام می گیرد. البته مزونیدلینگ ممکن است که با مزوگان و درماپن انجام شود که به سوزن های بیشتری نیاز خواهد بود.

مزوتراپی، روش غیر تهاجمی بوده و خون ریزی و بستری شدن نیاز ندارد. دوزهای کم داروهای تقویتی پوست به پوست تزریق شده و ویتامین ها و مواد معدنی و گیاهی و مواد مغذی به پوست رفته و ناحیه تحت درمان که با مشکلات پوستی مواجه است، بررسی می شود. در این تکنیک درمانی، دارویی که بیمار بایستی به صورت خوراکی مصرف کند، در محل بافت های پوست تزریق می شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار