چاپ کد خبر: 92023
21 مرداد 1401

نارضایتی شهروندان از کار ناتمام شهرداری در منطقه ۱۰ شیراز+تصاویر

شهرداری شیراز  پس از اجرای ناتمام باند دوم بلوار حدفاصل شهرک استقلال و بزین اقدام به رها سازی آن نموده است.

شهرک بزین 6

بر اساس این گزارش بیش از هشت ماه از آغاز طرح اجرای باند دوم بلوار حدفاصل شهرک بزین و استقلال در غرب شیراز و توقف ناگهانی  آن باعث نارضایتی شهروندان شده است.

توقف عملیاتی اجرای این خیابان در حالی است که عبور و مرور شهروندان در این معبر در حالی صورت می گیرد که خیابان ناگهان به پایان رسیده و رانندگان دچار سردرگمی می شوند.

اقدام شهرداری به رها ساز و عدم تکمیل این مسیر در حالی است که تنها ۵۰ متر از عملیات زیر سازی ، جدول گذاری و آسفالت این بلوار باقیمانده است.

سعید معصومی شهردار منطقه ۱۰ شیراز در پاسخ به سوال خبرنگار ما دلیل توقف تکمیل این خیابان را تکمیل سقف ریالی پیمان پیمانکار قبلی ذکر کرد و  مدعی شد مراحل انتخاب پیمانکار جدید در حال اقدام است.

وی در فروردین ماه سالجاری نیز همین موضوع را دلیل توقف تکمیل این خیابان ذکر کرده بود.

لازم  به ذکر است میدان ورودی شهرک بزین در منطقه ۱۰ شیراز علیرغم ترافیک وتردد زیاد اجرا نشده و باعث سردرگمی و بخطر افتادن جان عابرین و تصادفات متعدد وسایل نقلیه و سردرگمی رانندگان شده است.

شهرک بزین 1 شهرک بزین 2

شهرک بزین 19 شهرک بزین 3 شهرک بزین 4 شهرک بزین 5 شهرک بزین 6 شهرک بزین 7 شهرک بزین 8 شهرک بزین 9 شهرک بزین 10شهرک بزین 11

شهرک بزین 22 شهرک بزین 12 شهرک بزین 13 شهرک بزین 14 شهرک بزین 15 شهرک بزین 16

شهرک بزین 20

شهرک بزین 21 شهرک بزین 17 شهرک بزین 18

گروه واتساپ اول فارس

اگر شما در ارتباط با این موضوع و مسائل مشابه نظری دارید برای ما بنویسید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد سعید بقایی دوشنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

با سلام بنده از سال ۸۰ تا الان در شهرک گلستان بلوار جهاد کوچه ۱۱ساکن هستم متاسفانه همجوار منزل بنده فضایی به به عنوان فضای سبز در نظر گرفته شده است که سالیان سال است به حال خود رها شده و تبدیل به محل انباشت زباله گردیده است لطفا اطلاع رسانی شود با تشکر

امیرارسلان جمعه , ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

من از کار ناتمام اسفالت و جدول های شیراز نا را زی هستم

آخرین اخبار