چاپ کد خبر: 24463
5 فروردین 1399

ناقضان قرنطینه خانگی زندانی می‌شوند

دادستان کل ایالت نیوجرسی آمریکا اعلام کرد کسانی که دستور ماندن در خانه را نقض کنند، ممکن است با مجازات زندان و جریمه مالی مواجه شوند.

اول فارس: در حالی که دانشگاه جان هاپکینز آمریکا آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور را افزایش داد دادستان کل ایالت نیوجرسی آمریکا اعلام کرد کسانی که دستور ماندن در خانه را نقض کنند احتمالا زندانی یا جریمه مالی شوند.

11599161 500

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز ۴۱ هزار تن عبور کرد. همچنین ۵۷۳ نفر از بیماران تاکنون جان خود را از دست داده اند. ایالت های نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا بیشترین قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا را دارند. 

آندریو کومو، فرماندار ایالت نیویورک در رابطه با شیوع گسترده کرونا در این ایالت گفت: «۵۷۰۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا، طی یک روز اخیر در ایالت نیویورک ثبت شده است.»

او در رابطه با آخرین آمار مربوط به این ویروس در ایالت نیویورک گفت: «تاکنون ۲۰۸۷۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کرونا تایید شده است.»

از این موارد، ۱۳ درصد نیاز به مراقبت در بیمارستان دارند و از میان حدود یک چهارم  تحت مراقبت‌های ویژه هستند. تاکنون  ۱۵۷ مبتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار