چاپ کد خبر: 62285
5 مرداد 1400

ناکار شدن دزد خودرو در کمتر از ۱۵ دقیقه در کازرون+عکس

خودرو سرقتی کازرون

فرمانده انتظامی “کازرون” گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از ۱۵ دقیقه سواری پراید مسروقه را توقیف و سارق را نیز دستگیر کردند.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” در تشریح جزئیات  این خبر اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو پراید در یکی از محلات شهرستان کازرون، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اجرای طرح مهار و گشت زنی در “کازرون” خودرو سرقتی را کمتر از ۱۵ دقیقه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مشاهده و دستور ایست را صادر کردند.

دزد کازرون

وی افزود: راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “کازرون” با بیان اینکه متهم ۴۹ ساله پس از سیر  مراحل قانونی روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی و پارک کردن وسیله نقلیه در مکان‌های امن و مطمئن می‌تواند از بروز هرگونه سوء استفاده سارقان جلوگیری و آنان را در رسیدن به خواسته های شوم خود ناکام بگذارد

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار