چاپ کد خبر: 71862
26 دی 1400

نحوه بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت خودروها در استان فارس

بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت شهروندان در استان فارس آغاز شد.

رمز کارت سوخت

به گزارش اول فارس، رئیس سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از رمزگشایی کارت‌های هوشمند سوخت در منطقه خبر داد و گفت: مشکل حذف رمز در پی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، برطرف شده است.

محمد راسخ گفت: مالکان خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد کرده‌اند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم با مراجعه به ساختمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی شیراز واقع در بلوار امیر کبیر جنب انبار نفت به صورت حضوری درخواست بازیابی رمز کارت سوخت خود را ارائه دهند.

او گفت: درحال حاضر دودستگاه حذف رمز در ناحیه مرکزی شیراز فعال و در حال خدمت رسانی به مردم می‌باشند و مراجعان می‌توانند با ارائه مدارک هویتی و مالکیتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق نسبت به حدف رمز کار سوخت خود اقدام کنند.

این مقام مسئول گفت: هماهنگی‌ها لازم برای استقرار چند دستگاه حدف رمز در سایر نقاط استان فارس صورت گرفته و درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به همراه مدارک شناسایی خودو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان‌پذیر است وآن‌ها می‌توانند روند صدور کارت خود را از سامانه WWW.EPOLICE.IR پیگیری کنند.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار