چاپ کد خبر: 75758
4 اسفند 1400

نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه ششم و سوم متوسطه در استان فارس

 رئیس امتحانات آموزش و پرورش فارس گفت: امتحان های نهایی پایه ششم و هماهنگ سوم متوسطه برای سال تحصیلی جاری در هر شرایطی حضوری برگزار خواهد بود.

امتحانات مدارس

به گزارش اول فارس، امیر شیرازی نژاد افزود: با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی شهرستان های فارس و غیر حضوری شدن کلاس های درس، به تمامی دانش آموزان به ویژه پایه‌های سوم و دوازدهم توصیه می‌شود، آموزش‌های مجازی را جدی بگیرند و کتاب‌های خود را بخوانند چون این بی توجهی به خود آن‌ها ضرر می‌رساند.

او با بیان این که دانش آموزان پایه نهم که امتحان هماهنگ استانی دارند باید به صورت حضوری امتحان بدهند، افزود: این دانش آموزان هدایت تحصیلی دارند و سرنوشت آن‌ها که می‌خواهند به رشته تجربی، انسانی و یا ریاضی فیزیک بروند در امتحان نهایی هماهنگ مشخص می‌شود.

شیرازی نژاد با توجه به این که اعلام شده در کنکور سراسری ۱۴۰۳ یا ۱۴۰۴ معدل پایه دهم و یازدهم در کنکور تاثیر دارد، اظهارداشت: همه دانش‌آموزان بویژه مقاطع متوسطه اول و دوم باید دروس خود را در این شرایط جدی بگیرند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

نازنین چهارشنبه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

اره واقعا راست میگی تو این دوسال بچه هیچی بلد نشدن

ناشناس پنجشنبه , ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

خیلی کار زشتی میکنید چه امکاناتی دراختیار دانش اموزان بوده که نهایی کردین؟ امتحانات متاسفم برا یه مشت ادم .. .. و…که با جون بچه ها بازی میکنن بچه ای که دوسال پای گوشی بوده چی بلده که با احساسات اونا بازی میکنید پشت میز نشستن لوقوض میخونید ??

ناشناس چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

گزارشگری که نمیدونه پایه نهم از متوسطه اول و پایه دوازدهم از متوسطه دوم امتحان نهایی دارن, چقدر از موضوع پرته.

آخرین اخبار