چاپ کد خبر: 94469
21 شهریور 1401

نحوه ثبت نام و پرداخت وام گردشگری به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران

شاهچراغ

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری چهار میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش، به صورت قرض‌الحسنه خبر داد.
محمود مرتضایی‌فرد گفت: تسهیلات بانکی به مبلغ چهار میلیون تومان با دوره بازپرداخت یک ساله و نرخ کارمزد چهار درصد به متقاضیان ارائه می‌شود و بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

وی ادامه داد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر که تابع شرایط بهره‌مندی از سهمیه تورها است، می‌توانند از تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه چهار میلیون تومانی (در صورت دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات) نیز بهره‌مند شوند.

مرتضایی‌فرد ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir اقدام کنند.

وی افزود: پس از انجام ثبت نام متقاضی در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ چهار میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

سلام.اگرشخصی باوسیله خودش وبدون استفاده ازتوربخواهدمسافرت برود.چگونه بایستی ازوام چهارمیلیونی استفاده کند؟ متشکرم اگرراهنمایی بفرمایید

علی دوشنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

حقوق بازنشستگان افزایش بدید

ناشناس دوشنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

ما بازنشستگان دوساله برای وام ضروری ثبت نام کردیم هنوز بهمون ندادن حالا وام گردشگری می‌خوان بدن ؟

آخرین اخبار