چاپ کد خبر: 35108
21 شهریور 1399

نحوه حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه شیراز اعلام شد

1142418 226

به گزارش اول فارس، معاون آموزشی دانشگاه شیراز با اشاره تعداد واحدهای دانشجویان ورودی‌های جدید گفت: با توجه به اینکه پذیرفته شدگان کنکور سال ۹۹ با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می‌شوند تعداد واحد کمتری به آنان ارائه خواهد شد.

علیرضا افشاری فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز  با اشاره  تعداد واحدهای دانشجویان ورودی‌های جدید گفت: با توجه به این پذیرفته شدگان کنکور سال ۹۹ با تاخیر از آبان ماه وارد دانشگاه می‌شوند تعداد واحد کمتری به دانشجویان ارائه می‌شود و سعی می‌کنیم با کلاس‌های جبرانی تا آخر ترم دروس آن‌ها به اتمام برسد.
افشاری فر در مورد استقبال دانشجویان ورودی جدید تصریح کرد: برنامه معارفه دانشگاه به صورت الکتریکی انجام خواهد شد دانشجویان با تک تک اساتید مربوطه و زمینه کاری آنان آشنا می‌شوند و اگر استان از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت مناسب باشد دانشجویان به مدت یک یا دوهفته به منظور آشنایی بیشتر و رفع اشکال در دانشگاه حضور می‌یابند؛ و تمام این موارد منوط به مجوز ستاد ملی کرونا استان دارد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در مورد طرح پایش سلامت اظهار کرد: تمام دانشجویان برای حضور در دانشگاه باید در طرح پایش سلامت شرکت کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار