چاپ کد خبر: 86634
24 خرداد 1401

نحوه دریافت کارت هوشمند سوخت برای رانندگان وانت بار

در راستای طرح «ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت‌بار فعال در بخش حمل‌و نقل عمومی جاده‌ای» و تخصیص سوخت براساس پیمایش، رانندگان و مالکان وانت‌بار برای دریافت کارت هوشمند به اداره‌های کل راهداری استان‌ها فراخوانده شدند.

کارت سوخت 1

به گزارش اول فارس، بر اساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افرادی که مالک یا راننده وانت‌بار هستند می‌توانند با مدارک خود به مراکز مجاز یا پایگاه ملی مجوزها در استان محل سکونت خود به صورت حضوری یا با مراجعه به سایت مجوزهای کس و کار به صورت آنلاین نسبت به دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

از مزایای دریافت کارت هوشمند می‌توان به تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش اشاره کرد.

داشتن حداقل سن ۲۳ سال، گواهینامه رانندگی مجاز، مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه تصاویز از تمامی صفحه‌های شناسنامه، ارائه تصاویر کارت ملی و پایان خدمت همچنین ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ نیز از مشخصات و مدارکی که رانندگان باید داشته باشند.

همچنین ناوگان وانت بار نیز باید درای مششخصات و مدارکی همچون حداکثر سن تا ۲۰ سال، ارائه کارت وسیله نقیله، ارائه گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر همچنین دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند.

براساس اطلاعیه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، متقاضیان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به اداره‌های کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یا مراکز مجاز ثبت‌نام و صدور کارت هوشمند در استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که مراجعه مستقیم به سامانه مجوز کسب و کار به آدرس تارنمای mojavez.ir برای ثبت نام و اخذ مجوز فعالیت نیز ممکن است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رضا شنبه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

اینهایی که گواهینامه دارند ولی پایان خدمت ندارن وسندسان ۴۵ ساله باید چکار کنند

ناشناس شنبه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

باز چه خو ابی برای راننده های بیچاره دیدن

ناشناس شنبه , ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۹

..مردم…

saman پنجشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۳:۰۲

این مسخره بازی‌ها چیه

ناشناس پنجشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲:۵۶

قوانین ..ی و.. از جیب مردم

آخرین اخبار