چاپ کد خبر: 35242
24 شهریور 1399

نرم افزار حذف برنامه‌های اندروید

اگر از نرم افزار‌های پیش فرض گوشی اندروید خود خسته شده اید و یا می‌خواهید برنامه‌های قبلی را حذف کنید تا فضای حافظه شما آزاد شود راه حل‌های پیشنهاد شده در این بخش را دنبال کنید.

به گزارش اول فارس؛ تاکنون بی شک برای هر یک از ما پیش آمده است که به مرور زمان تعداد برنامه‌های زیادی را در اسمارت فون خود دانلود و نصب کرده باشیم و زمانیکه به منو کاربری می‌رویم، با تعداد انبوهی از برنامه‌های نصب شده که شاید حتی یکبار هم از آن‌ها استفاده نکرده ایم مواجه شویم.
اغلب این برنامه در زمان نصب یک برنامه به عنوان اپ‌های پیشنهادی بوده اند که در ذهن خود این گونه می‌اندیشیم که برای یک فرایند برای مثال ویرایش تصاویر بهتر است تعداد زیادی برنامه نصب کنیم و به مرور هر کدام بهتر بود، از آن به عنوان برنامه اصلی در این زمینه استفاده خواهیم کرد و دیگر برنامه‌ها را بصورت کامل خواهیم بست.

با این وجود حذف آن‌ها را فراموش خواهیم کرد و به مرور آن‌ها حافظه گوشی را پر خواهند نمود و این می‌تواند باعث کند و هنگ شدن گوشی شود که بی شک می‌تواند بسیار باعث عصبانیت ما شود. به همین دلیل تقصد داریم شما را با برنامه‌ای خاص و منحصر بفرد برای حذف آسان و دسته جمعی برنامه‌های اندرویدی آشنا سازد که تنها با فعال کردن تیک برنامه‌ها می‌توانید آن‌ها را بصورت تکی یا دسته جمعی حذف کنید. همراه ما باشید.

چگونه برنامه‌ها را بصورت دسته جمعی حذف کنیم؟
برنامه پیشنهادی ما به نام ” uninstaller app ” می‌باشد که می‌تواند در اینامر بر هر یک از شما عزیزان کمک بسزایی نماید که می‌توانید از لینک قرار داده شده ذیل این برنامه کاربردی را از فروشگاه محبوب و امن گوگل پلی دانلود و استفاده نمایید.

این برنامه دارای محیطی ساده و آسان برای استفاده صریح کاربران می‌باشد و زمانیکه کاربر وارد این برنامه می‌شود، با تصویر ذیل روبرو خواهد شد.

نرم افزار حذف برنامه‌های اندروید

ویژگی‌های برنامه uninstaller app
با استفاده از این اپ می‌توانید کار‌های زیادی اعم از حذف برنامه‌های نصب شده، برنامه‌های سیستمی، پاک کردن کش گوشی، افزایش سرعت رام، حذف کلی سیستم و دسترسی به حافظه گوشی بیابید و تمام این موارد تنها در یک اپ جای داده شده اند.

برای پاک کردن برنامه‌ها بصورت دسته جمعی تنها باید بر روی گزینه اول از سمت چپ یعنی ” Unistall apps ” کلیک کنید تا برنامه‌های گوشی خود را بصوت لیست مشاهده نمایید.

در نهایت با انتخاب کردن تیک کنار برنامه‌هایی که قصد حذف کردن آن‌ها را دارید، باید گزینه ” Unistall” را از انتهای صفحه نمایش بفشارید و سپس با استفاده از دسترسی داده شده، این برنامه کاربردی همانند ذیل برنامه‌های اضافی را حذف خواهد نمود.

نرم افزار حذف برنامه‌های اندروید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار