چاپ کد خبر: 99425
17 آذر 1401

نشانه های یک زن وفادار که هرگز خیانت نمی‌کند

امروزه اکثر روابط نه به دلیل عدم عشق بلکه به دلیل عدم توانایی شخص در وفاداری به همسر و وفاداری به تعهدی که به شریک زندگی خود داده است ، دوام نخواهد داشت . این یک واقعیت شناخته شده است که خیانت ، یکی از مهمترین دلایل شکست و جدایی زوج ها و بخش غم انگیز آن است .وجود خیانت ، به این معنی نیست که شما باید از این باور صرف نظر کنید که شخصی می تواند شما را عمیقا و با ایمان دوست داشته باشد . شما به عنوان یک مرد ، ممکن است نگران باشید که خیانت را تجربه نکنید و بخواهید مطمئن شوید که زن شما ، به شما و رابطه تان وفادار است .

وفاداری به معنای صداقت، تعهد، درستی و صمیمیت دررابطه ‌ی دوستی، زناشویی، جامعه و خدمت به مردم است. بیشتر روابط امروزه نه به‌ دلیل نبودن عشق بلکه به‌ دلیل ناتوانی فرد در وفادار ماندن و وفاداری به تعهدی که با شریک ‌زندگی خود قائل شده‌ اند، دوام ندارد بنابراین وفاداری از پایه های اصلی روابط خصوصا روابط زناشویی محسوب می‌ شود.

امروزه اکثر روابط نه به دلیل عدم عشق بلکه به دلیل عدم توانایی شخص در وفاداری به همسر و وفاداری به تعهدی که به شریک زندگی خود داده است، دوام نخواهد داشت.

نشانه های یک زن وفادار که هرگز خیانت نمی‌کند

همسر وفادار

این یک واقعیت شناخته شده است که خیانت و عدم تعهد یکی از مهمترین دلایل جدا شدن زوجین است.
ضربه خوردن از کسی که عاشقانه آن ‌را دوست دارید از دلخراش ‌ترین و مخرب‌ ترین تجارب افراد در زندگی هستند که ممکن است باورها و عقاید افراد را تغییر دهند و باعث عدم اعتماد آ‌ن ‌ها شود.

اما به معنای بردگی نیز نیست، شما می‌توانید یک همسر وفادار باشید و به تمام وظایف خود عمل کنید، تعهد و صداقت داشته باشید بدون اینکه برده‌ ی کسی شوید

درحقیقت هنگامی ‌که بشری در اضای شخص، شغل و هرچیز ممکن دیگر قربانی شود و روح، شخصیت، علایق و استعدادهای آن نادیده گرفته شود لغت وفاداری مخدوش و در معرض سوء استفاده قرار می‌ گیرد.

وفاداری تنها از لحاظ جنسی نسبت به همسر خود نیست بلکه همسر وفادار یعنی کسی که بتوان به او اعتماد و تکیه کرد کرد و با او آسوده خاطر بود
یعنی باور و یقین داشتن نسبت به شخصیت، قابلیت، توانایی، صداقت و باثباتی همسر، یعنی احترام و اهمیت داشتن علایق و عقاید یکدیگر.

تفاوت وفاداری در زنان و مردان

اعتقاد رایجی که همواره نسبت به وفاداری میان زنان و مردان وجود دارد این است که زنان عمدتا وفادار تر از مردان هستند و این به سبب نوع ساختارهای ذهنی و شرایط خاص پرورشی است که زنان درصد بالاتری از آن را نسبت به مردان دارا هستند.

زنان به دلیل احساسات عمیق تر و بخشندگی و از خود گذشتگی بیشتر نسبت به اطرافیان، میزان وفاداری بیشتری نسبت به مردان دارند. نگهداری از فرزند و کنار آمدن با شرایط سخت و دشوار زندگی همواره از خصوصیات و ویژگی های رفتاری زنان محسوب می شود.

این موضوع به معنای نفی وابستگی و عدم رعایت تعهدات شرعی و اخلاقی مردان نسبت به خانواده و همسر خود در مقایسه با زنان نیست و تنها بر طبق آمارهایی که هر ساله از میزان خیانت ها از سوی زنان و مردان اعلام می شود می توان به بیشتر از سوی زنان نسبت به زندگی مشترکشان پی برد.

این یک واقعیت شناخته شده است که خیانت، یکی از مهم‌ترین دلایل شکست و جدایی زوج‌ها و بخش غم‌انگیز آن است. در این مقاله به نشانه های زن وفادار می پردازیم:

نشانه های زن وفادار چیست ؟

 ۱- او همیشه  با همسرش می خواهد صحبت کند

هر روز – و مهم نیست که چند بار در مورد یک موضوع تکراری صحبت می کنید ، او اشتیاق و علاقه بی وقفه حتی به عادی ترین و معمولی ترین موضوعاتی را که می توانید به آنها فکر کنید نشان می دهد . از نشانه های زن وفادار این است که او هرگز از بودن در کنار شما خسته نمی شود .

 ۲- او همسرش را با دوستان و خانواده اش آشنا می کند

شما جزئی از خانواده او هستید و درباره حلقه اجتماعی او چیزهای زیادی می دانید ، و او همیشه هیجان زده و خوشحال می شود که شما را به همه کسانی که می شناسد ، معرفی کند . او هرگز شما یا رابطه با شما را مخفی نمی کند ، زیرا فکر می کند داشتن شما در زندگی او چیزی است که باید به آن افتخار کند .

 ۳- شما در حساب رسانه های اجتماعی او هستید

در حالی که برخی از دختران واقعاً از گذاشتن اتفاقات خصوصی در شبکه های مجازی فراری اند ، برخی دیگر ابراز عشق و محبت خود را از طریق رسانه های اجتماعی شیرین و عاشقانه می دانند – و هیچ مشکلی با آن ندارند . اگر او در مورد شما در شبکه های اجتماعی ، اطلاعاتی می گذارد ، می خواهد همه بدانند که شما در زندگی اش حضور دارید .

 ۴- او تقریباً تمام وقت تلاش می کند تا شما را تحت تأثیر قرار دهد

از نشانه های زن وفادار آن است که او همیشه سعی می کند بهترین و خاص ترین اتفاقات را برای شما رقم بزند . نه این که مجبور باشد ، زیرا شما می دانید که او شگفت انگیز و خارق العاده است . با این وجود ، او همیشه می خواهد کاری انجام دهد که فقط شما را تحت تأثیر قرار دهد . اطمینان حاصل کنید که از این تلاش قدردانی کرده و اقدامات او را به متوجه می شوید .

 ۵- او برای گفتن عمیق ترین اسرار خود به شما اعتماد دارد

شما نه تنها معشوق او بلکه بهترین دوست او هستید . اگر او آن قدر به شما اطمینان دارد که در مورد عمیق ترین و صمیمی ترین افکار خود با شما صحبت کند ، به این معنی است که او شما را به عنوان شخصی مهم و شایسته اعتماد می داند .

 ۶-همیشه با شما صادق است

یکی از مهم ترین نشانه های زن وفادار این است که او هرگز در مورد چیزهایی که مهم است ، دروغ نمی گوید ، به خصوص در مورد رابطه با شما . حتی اگر حقیقت چیزی باشد که می تواند هر دو شما را آزار دهد . رابطه ای که توسط دروغ ساخته می شود ، هرگز نمی تواند دوام داشته باشد – و او این را می داند .

روشی که او به شما نگاه می کند ، باعث می شود قلب شما ذوب شود .

لازم نیست کلمات باشد و حتی مجبور نیست کاری انجام دهد . روشی که او به شما نگاه می کند ، به شما می گوید که شما عشق زندگی او هستید و هیچ کس دیگری نیست .

 ۷- او روی رابطه با شما تمرکز می کند

از نشانه های زن وفادار این است که او اولویت های خود را می داند و همیشه شما را در اولویت قرار خواهد داد . به عبارت دیگر ، او هیچ کاری نخواهد کرد و تصمیمی نخواهد گرفت که به شما آسیبی وارد کند . او می داند که خانواده و شغل وی ممکن است مهم باشد ، اما او همچنین معتقد است که شما و رابطه تان اولویت اول هستید . شما فقط بخشی از زندگی عاشقانه او نیستید ، بلکه یک بخش ثابت و اساسی هر روز او هستید . مهم نیست چقدر شلوغ است ، او همیشه وقت برای شما پیدا می کند .

 ۸- او در بدترین شرایط شما نیز ، کنارتان باقی می ماند

یکی از نشانه های زن وفادار و  آزمایش های عشق واقعی این است که اگر او ، حتی اگر در بدترین وضعیت خود قرار بگیرید ، هنوز کنار شما هست ، حتی اگر این به معنای صدمه زدن به خودش در این روند باشد ، واقعا یک زن وفادار است و شما خوشبخت ترین مرد دنیا هستید . او ترجیح می دهد در تاریکی ترین زمان های شما کنارتان باشد تا آن که در جایی روشن کنار شخص دیگری باشد . او هرگز نمی تواند شما را ترک کند ، حتی اگر به راحتی بتواند خوشبختی را با کس دیگری پیدا کند . او همیشه بدترین شرایط شما را می پذیرد و به جای یافتن کسی “بهتر” به شما کمک می کند تا بهبود یابید .

نشانه های یک زن وفادار که هرگز خیانت نمی‌کند

 ۹- او نقش خود را به بهترین شکل انجام می دهد

به عنوان دوست دختر شما ، او نقش خود در روابط را می داند و همه کارهایی را برای انجام وظیفه خود انجام می دهد ، نه به این دلیل که فکر می کند وظیفه اوست . به دلیل اینکه می خواهد واقعی و صادقانه عمل کند . بودن در یک رابطه برای او معنای پررنگی دارد . او نه تنها به عنوان یک معشوق ، نه فقط به عنوان یک دوست بلکه به عنوان یک شریک وفادار و وفادار برای همه زندگی برای شما خواهد بود .

 ۱۰- هر روز به روشی به شما ابراز علاقه می کند

یکی از نشانه های زن وفادار این است که همیشه ، در غیر منتظره ترین لحظه ها ، در غیر منتظره ترین مکان ها ، دوستت دارم را خواهید شنید و احساس خواهید کرد . زن وفادار همیشه راهی برای ابراز علاقه به شما پیدا می کند و شما شگفت زده خواهید شد

 ۱۱- او به همسرش  احترام می گذارد

نشانه های زن وفادار شامل احترام نیز می شود . او می داند که احترام گذاشتن در یک رابطه چقدر اهمیت دارد . به همین دلیل تحت هر شرایطی حتی اگر شما اشتباهی مرتکب شده اید یا از شما عصبانی است ، احترام شما را حفظ می کند و برای حل مشکلات تلاش می کند . باید توجه کنید که احترام دریافت می کنید به شرطی که احترام بگذارید .

 ۱۲- او تعهد خود را به رابطه نشان می دهد

همه روابط فراز و نشیب های خود را دارند ، اما شریک زندگی شما نباید در اولین نشانه های مشکل جا بزند و شما را ترک کند . اگر شریک زندگی تان همیشه آماده صحبت کردن است و شما را نادیده نمی گیرد ، این علامت این است که او به این رابطه متعهد است و نشانه های زن وفادار را دارد . مطمئن باشید زنان وفادار تمام تلاش خود را می کنند تا رابطه برقرار بماند .

۱۳- احساسات آن ها سازگار است

ممکن است چیزی برای شما مناسب باشد و شریک زندگی شما به آن علاقه ای نداشته باشد . اگر احساسات شریک زندگی تان تغییر نمی کند و دچار نوسانات خلقی نمی شوند ، مطمئناً شما یکی از خوشبخت ترین مردان روی زمین هستید . آن ها می دانند برای آینده خود چه می خواهند . آن ها شما را می خواهند و یکی مهم ترین نشانه های زن وفادار این است که احساسات خود را سازگار می کند حتی اگر در مورد موضوعی باشد که به آن علاقه ای ندارد یا او را اذیت می کند .

 ۱۴- آن ها تلاش کافی برای ایجاد رابطه می کنند

در آغاز رابطه ، شرکاء معمولاً مایل به برقراری ارتباط بیشتر با یکدیگر هستند تا رابطه برقرار شود . با این حال ، اگر مدتی در کنار هم بوده اید و این اشتیاق از بین نرفته است ، این نشانه این است که شریک زندگی شما ، شما را به عنوان فردی می بیند که می تواند آینده خود را با او تصور کند و این دیدگاه کاملاً جذاب است . به همین دلیل او تلاش می کند تا هیجانات رابطه را برای مدت طولانی ، ایجاد کند و اجازه ندهد که شما و خودش از رابطه خسته شوید .

 ۱۵- زن وفادار ، واقعی است

بسیاری از افراد بعد از آن که وارد رابطه می شوند و به شما ابراز علاقه می کنند ، در رابطه احساس ناامنی می کنند و خود را آسیب پذیرتر از زندگی قبلی حس می کنند  . اگر شریک زندگی شما نگرانی ها و ناامنی های خود را با شما به اشتراک می گذارد ، این نشانه این است که آن ها می خواهند از نظر عاطفی با شما در ارتباط بمانند و مشتاق هستند که شما را به زندگیشان وارد کنند . اگر شریک زندگی شما از نظر عاطفی در دسترس نیست ، بهتر است مکالمه داشته باشید تا دلیل این رفتار را دریابید و فاصله را از بین ببرید .

 ۱۶- آن ها از ابراز محبت جسمی نمی ترسند

در حالی که ممکن است برخی از افراد نسبت به سایرین لمس تر باشند ، اگر شریک زندگی شما از هر فرصتی برای نشان دادن محبت خود استفاده می کند ، احتمالاً در مسیر صحیحی قرار گرفته اید . نشان دادن محبت جسمی به ایجاد صمیمیت و ایجاد ارتباط عاطفی محکم بین شرکا کمک می کند . به این ترتیب شریک زندگی شما حساسیت و تمایل خود را برای مراقبت از شما بیان می کند . همچنین محبت جسمی یکی از نشانه های زن وفادار است . زیرا زن ها در برقراری ارتباط جسمی ، ممکن است خجالتی تر و سخت تر از مردان باشند و وقتی آن ها ترسی از محبت کردن به شما ندارند ، به این معناست که واقعا شما را دوست دارند و این رابطه را جدی می دانند .

 ۱۷- آن ها حسادت نمی کنند

احساس حسادت غالباً ناشی از عدم امنیت ، نه تنها در مورد خودتان ، بلکه در مورد رابطه نیز وجود دارد . یک رابطه سالم باید با اعتماد ایجاد شود و اگر شریک زندگی تان حسادت نمی کند ، این نشانه این است که از روند رابطه احساس امنیت و رضایت می کنند .

 ۱۸- آن ها شما را در همه حوزه های زندگی خود گنجانده اند

در حالی که طبیعی است همه شما ، زندگی خارج از روابط داشته باشید ، شخصی که واقعاً متعهد است ، می خواهد بیشتر تجربه خود را با شما به اشتراک بگذارد . این بدان معنا نیست که شما هر دو گاهی اوقات نمی توانید جدا از هم باشید ، اما اگر شریک زندگی شما ، شما را به عنوان یک اولویت قلمداد می کند ، آن ها مایل اند ، شما را تا حد ممکن در زندگی خود درگیر کنند . این می تواند راه آن ها برای شما باشد تا آن ها را بهتر بشناسید  و نشانه های زن وفادار را در آن ها ببینید .

 ۱۹- آن ها نظر و آرزوهای شما را در نظر می گیرند

شاید این جمله معروف را شنیده باشید که پشت هر مرد موفق ، یک زن موفق است . همانطور که مارک زاکربرگ ، صاحب شرکت های فیس بوک و اینستاگرام ، دلیل موفقیت خود را وجود همسرش می داند ، یا باراک اوباما رییس جمهور قبلی آمریکا ، بدون همسرش به این مقام نمی رسید ، باور کنید که این جمله درست است . اگر زنی نشانه های زن وفادار را دارد ، مطمئن باشید که برای رساندن شما به آرزوهایتان لحظه ای تعلل نمی کند . و اگر شما این زن را در زندگی خود دارید ،  مطمئن باشید که در کنار او به تمام آرزوهایتان و بهتر از آن ، خواهید رسید .

 ۲۰- برای بهتر بودن تلاش می کند

اگر شریک زندگی شما همیشه نظر شما را در نظر می گیرد و مایل به تغییر و رشد است تا شما را در این رابطه شادتر و راحت تر باشید ، او نشانه های زن وفادار را دارد . تغییر الگوهای رفتاری می تواند بسیار چالش برانگیز باشد و اگر شریک زندگی تان برای انجام  این کار حاضر است ، این چیزی است که باید از آن قدردانی شود و این نشان دهنده عشق آن ها به شما است .

 ۲۱- شما همیشه در ذهن آن ها هستید

یکی از نشانه های زن وفادار این است که شما می بینید که در شلوغ ترین روزهای کاری خود ، یا در ناراحت ترین روزها هم چنان به فکر شماست.  حتی اگر به اندازه ی پیامی باشد که حالتان را بپرسد .

۲۲-همراه ‌بودن در غم ‌ها حتی بدترین لحظات و شادی‌ ها

یک همراه همیشگی است، در هر شرایطی تلاش می ‌کند از عواطف همسر خود محافظت کند و سعی در راهنمایی‌ کردن و بهتر کردن اوضاع می ‌کند چرا که نگران همسر خود است.

۲۳-نگرانی و توجه به سلامتی طرف مقابل

  • متعهد و ثابت قدم در جهت حل مشکلات و پایداری رابطه با اولین مشکلات پاپس نمی‌ کشد و برای حفظ رابطه تلاش می‌ کند.
  • بیان احساسات و دغدغه ها و برقراری رابطه‌ ی عاطفی

۲۳-به توانمندی و قابلیت شما یقین  و باور دارد

توانایی‌ ها و قابلیت‌ های شریک زندگی ‌اش را باور دارد و او را برای رسیدن به اهداف یاری می‌ کند و به او حسادت نمی‌ کند یا مانع راه موفقیتش نمی ‌شود.

۲۴- قائل بودن یک حریم دو نفره‌ ی مختص /رازداری

حریمی را مشخص می‌ کند و سعی در حفظ آن دارد، رازداری می‌ کند و حرف‌ های مختص آن حریم را به اطرافیان یا والدین خود نمی ‌گوید.

۲۵-امروزه زنان عاشق و وفادار در طول روز به مراتب عشق خود را به همسرشان در قالب پیام های گفتاری و یا رفتاری نشان می دهند و این امر از ضروریات زندگی ایشان است.

درآخر، ارتباط و تعامل از نیازهای دیرینه و نهادینه شده درفطرت آدمی است که انسان‌ها از دیرینه در تلاش برای برقراری آن هستند. روابط درزندگی انسان ‌ها از مه م‌ ترین، اساسی‌ ترین و ضروری ‌ترین مسائل هستند به‌ طوری که یکی از ارکان زندگی را تشکیل می ‌دهند و درسلامت‌ روان افراد نیز بسیار حائز اهمیت‌ اند.

مرتبط: زنا چگونه باعث اعدام افراد می‌شود؟

اگر افراد به اهمیت آن آگاهی نداشته باشند و برای برقراری ارتباط سالم تلاش نکنند و موارد مهم از قبیل همین وفاداری را رعایت نکنند ممکن است ضربه‌ های مخرب و جبران‌ ناپذیری که تبعات منفی به ‌دنبال دارد، بر روان خود واردکنند و آینده ‌ی خود را تحت الشعاع قرار دهند.

ممکن است هیچگاه موفق به‌ برقراری رابطه ‌ای با عشق و اعتماد نشوند چرا که قدرت بالای این موضوع قادر به تغییر عقاید و باورها نسبت به زندگی و مسائل عاشقانه است از طرفی با توجه به عدالت حاکم و قانون طبیعت، هرعملی دارای عکس ‌العملی است، فردی که خودش اهل خیانت باشد جزء خیانت نسیبش نمی ‌شود.

بنابراین سعی در آگاهی براهمیت این روابط داشته باشید تا در جهت سلامت روان و زندگی خود کوشا باشید و از زندگی خوبی برخوردار شوید.

دلایل تمایل دختران و پسران مجرد به رابطه با مردان و زنان متاهل

کلیک کنید و عضو یکی از کانالهای خبر فوری ما شوید

%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%87 1

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

 کانال اول فارس در  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بسم الله الرحمن الرحیم. سه شنبه , ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۱۲

باسلام به مجری این طرح مفید .که حتما برای خود ان شخص محتری که ذکر کرده احتمال داده.این زن وشوهر باشما چه نسبتی دارن .شما ازچه مقاماتی هستید .اگر زن وشوهر باهم بحث داران شما از کجا در جریان زندگه این خانواده هستید.۲_ازچه لحاظی باطرفین مداخله دارید ومشکلحتما از دید ادم های که شاید خودشان مشکل معذرت میخوام ازشما از دید خودشون خیانات همیشه پیش مقدمه برای انها ۳_اگر کس بعد از چند سال این مشکل برا ش پیش امده شما دقیقا این جور که متوجه شدیم از زندگی انها خبر دارید۴_ حالا مگر از شما اگر کمک خواستن ما مشاور خوبی برای اون زن وشوهر هستیم ز.شایدجریانی بود که ……خواستن ….یک امتحان الهی وغیر…بهرمندی برای دیگری. باشه. پس شما لطف کنید قضاوت را برای زندگیه خود بگذارید.قضاوت بی دلیل کار ندهد دست شما ….درضمن همه چیز خیانت نیس نیس اگر شما دیدید بسم الله …با مدرک دگه نیاری به کللللوت نیس .که خود طرف همه جوره همه طورش از حر لحاظ با ادم های باشخصیت وبا احترام …امد، رفت .کرده اگر مشکلی هم باشد مشکلی نیس ک شما نظر سنجی دارید ما هم فضولانه وارد بحث ..برادر و خواهر شما شدیم…..مملکت قانون و دارد .انشاالله…صبحی پر از خستگی کار نداشته باشید …مداخله گر های …….‌‌…باتشکر ازشما …….

رضا یکشنبه , ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به نظر من خیانت بدترین چیزی هست که میشه صورت بگیره چندین بار بخاطر شغلی که دارم تو خطر افتادم و پیشنهاد های عجیب و غریبی حتی از خانم های متاهل داشتم که باهم باشیم ولی چون خانمم از هیچ نظری مشکلی نداره و عاشقانه من و زندگیش رو دوست داره بخاطر اون هیچوقت سمت خیانت نرفتم امیدوارم هیچ عزیزی این تجربه رو نداشته باشه.

افشین **** یکشنبه , ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰:۳۸

با سلام .کاملا درسته ، همه مواردی رو که نام بردید و در موردشان توضیح دادید را میتوان در زندگی با تمام وجود حس کرد و زنانی که به همسرشان خیانت میکنند به هیچ وجه نمی‌توانند این موارد را در رفتار روزانه خود رعایت کنند و براحتی قابل تشخیص هستند ،
جوانان باید در انتخاب همسر نهایت دقت را داشته باشند و بدانند فردی که دروغ میگوید اصولاً نمی‌تواند صادق و وفادار باشد و خیانت نکند .

بدون نام شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸

هیچ زنی یا مردی تو زندگی به هم خیانت نمیکنن اگر کردن بدونین واقعا تو زندگیشون یه چیزی که از ته قلبشون ناراحتشون کرده و صبرو تحملشون گرفته این کارو کردن،مخصوصا خانمها،خانمها با خیانت کردن یه مرده متحرک میشن که دیگه هیچ چیز نمیتونه زناشون کنه،پس مواظب خانم هاتون باشین

محسن شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

کسی الکی خیانت نمیکنه… مطمئن باشین که توی خونه کم گزاشتن براش چه مردش و چه زنش ویا دخالت خانوادها، برا هوس نمیتونه باشه

ناشناس شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

خیانت که فقط مال زن نیست مرد خیانتکار هم هست همه چی برمیگرده به ذات آدما

غلام عباس.. شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۵۶

سلام ،واقعا چقدر سخته بدونی ،مثل شمع بسوزی ،بیمار بشی انکار کنی که فهمیدی طرف مقابلت ظلم کنه بگه خدا کیه ،اگر خدا بود …. نابود کرده بود بره دنبال تنوع وبچش تخریب کنه خدا لعنتش کنه منم بترسم برای ازدواج مجدد وخودم شکسته ووبیمار شدم چاره من چیست مرگ یا زندگی

سیامک شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۴۰

خانوما آقایون بیایدلحظه ایی فکر کنید اگردررابطه باکسی هستین و دیگه نمیتوانین ا امه بدین خیلی محترمانه ازهم جداشیدواگردرحین رابطه ایی که هستین موردی پیش اومد فقط اول اون رابطه ی قبلی رو تموم کنین بعدا به رابطه ی جدیدفکرکتید.دوستان بخدا قسم این ضربه هیچ وقت ازیادطرفین نمیره پس به شعورها احترام بزاریم

مسلم شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۲۶

آره ،مطالب بالا رو خوندم خیلی رمانتیک و جالب بود …اما جالبتر ایجاست که من خودم عاشق پیشه بودم و تمام مطالب بالا رو میشه تو فیلم هندیها مثلاً شعله دید و باید خیلی آدم کر و کور باشه یا خودتو بزنی به اون راه که بتونی طبق استانداردی که شما تعریف کردی از یه خانم وفادار بتونی یه زندگی معمولی داشته باشید
بعدشم همینطور که آقایون سلیقشون اکثریت زیبایی خانماست
سلیقه خانما اکثریت پولداری آقایونه و خدا به داد برسه چه بازار شلوغی؟چه بریز بپاشی!!!! که اصلا ربطی به امثال ندار مثل من نداره

نیما جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

بنظرم کسی که خیانت می‌کنه باید ببریش تفریح کویر همونجا زنده زنده.. بزنی

دریا جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

خیلیا همه ی این مواردو دارن ولی خیانت میکنن دیدم که میگم

سوته دل جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

سلام من محبت جسمی یکی ازنیازهایم است وهیچ وقت ازهمسرم ندیدم

ز ق جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۵۳

خیلی سخته پایبند ب اصول زناشویی باشی از هیچ چیز کم نداری ولی خیانت ببینی دیگه نمیتونی ب هیچ عنوان اعتماد کنی آدم تاکاری رانکرده نکرده ولی وقتی انجام داد دیگه تمام اعتماد اگر رفت دیگه برنمی‌گرده آقایون و خانوما لطفا یادبگیرین اگر هم می‌خواین باکسی دیگه باشین از طرف مقابل تون جدابشین و برین هرکاری خواستین بکنین ولی ب شعور طرفتون توهین نکنین

ایرانی کارشناس علوم قران جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۰۸

خداوند در قرآن چندین بار از وفای به عهد سخن گفته وفرمودند به عهد وپیمان خود وفا کنید در روز قیامت از آن سوال خواهد شد خیلنت نشانه ی ضعف ایمان است اگر به خدا وقبر وقیامت اعتقاد داشته باشی خدا را همه جا ببینی هرگز خیانت نمی کنید

علیرضا جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۱۴

واقعا خیلی آموزنده هست و درود بر شرف هر چی زن و مرد با شرف و ایمان هست چون واقعا خیانت از هر دو طرف نشانه جدایی یک زندگی مشترک هست

زری جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۵۵

برخی از زنها خیانتکارند کی شون شوهر منو نابود کرد.زندگی منو از هم پاشوند.از شوهرش طلاق گرفت و با همسر من ازدواج کرد بعدش هم همسر من معتاد شد و…..منم از ایران خارج شدم واکنون در بلژیک هستم….از خودم متنفرم.

قدرت طهماسبی جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۱۷

خیانت =نابودی زندگی

مهسا امینی جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۱۶

من نمی دونم چرا برخی زن ها برحتی فریب مردای هوس باز را میخورند؟

حسین صالحی نژاد جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۱۷

بسیار عالی وآموزنده

م پ پنجشنبه , ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

همه این مواردی که بیان شد فقط یک طرفه از جانب زنان نمی تواند باشد بلکه متقابلا مرد هم باید همبن موارد را دارا باشد در این صورت یک زن میتواند وفادار وعاشق باشد

ناشناس پنجشنبه , ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶

ما که هیچکدوم اینارو ندیدیم

آخرین اخبار