چاپ کد خبر: 66532
15 شهریور 1400

نظر آزاده صمدی درباره طلاق از هومن سیدی

آزاده صمدی

ویدیو منتشر شده از پاسخ جالب آزاده صمدی به شکست خوردن در زندگی مشترک با هومن سیدی را ببینید.

آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. آزاده صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. آزاده صمدی متولد ۱۷ در ۱۳۵۷ در لاهیجان است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.

 پاسخ جالب آزاده صمدی بازیگر زن مشهور ایرانی و همسر سابق هومن سیدی در واکنش به سوال مجری که می گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی.

آزاد صمدی چند روز پیش درباره مستاجر بودن و مشکلات مالی اش گفت : چرا مردم فکر می‌کنند ما سلبریتی‌ها موجودات فضایی و بدون دغدغه‌ای هستیم؟ چرا مردم فکر می‌کنند ما با پول‌های عجیب و غریب زندگی می‌کنیم؟

آزاده صمدی ادامه داد: من به عنوان یک هنرمند همچنان غم نان دارم و در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنم. از گفتن این حرف‌ها هم هیچ ابایی ندارم . او درباره تصور مردم از سلبریتی‌ها گفت: من به‌عنوان یک سلبریتی مصائب و رنج‌های خاص خودم را دارم و باید بابت آن‌ها تلاش کنم اما ویترین فضای مجازی مردم را به اشتباه می‌اندازد و من دوست دارم واقعیت‌ها را به مردم بگویم.

آزاده صمدی  همسر سابق هومن سیدی است و با مجموعه راه بی‌پایان در دهه ۸۰ به شهرت رسید. سریال می‌خواهم زنده بمانم یکی از آخرین فعالیت‌های آزاده صمدی در عرصه بازیگری است.منبع: برخط نیوز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

الهه دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷

بگو یکم آرایش کنه و موهاشو در ملع عام بیرون بذاره مشکلاتش حل میشه
خخخ

ناشناس دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

وااای خدا دمش گرم هرکسی به این شکل نیست واقعا دمش گرم اقا تا لحظه ای که باهم بودیم پیشرفت کردیم تمام

قشقایی دوشنبه , ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

اینا نظرشون در مورد ازدواج هم مثل قراردادهای کاریشون میمونه قرارداد که تموم شد هرکی میره سی خودش

آخرین اخبار