چاپ کد خبر: 35497
29 شهریور 1399

نظر رئیس بیمارستان دنا در مورد وضعیت سلامت غلامحسین پیروانی

غلام حسین پیروانی

مدیرعامل بیمارستان دنای شیراز از بهبود حال غلامحسین پیروانی خبر داد و گفت: خطر رفع شده و امروز قرار بود که بخش منتقل شوند.

به گزارش اول فارس از شیراز ، فضل‌الله هوشداران با اشاره به وضعیت غلامحسین پیروانی اظهار داشت: غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال استان فارس و ایران چند روز پیش به دلیل مشکلی که داشتند به بیمارستان مراجعه کردند که تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه پس از جراحی این پیشکسوت عرصه فوتبال به ICU منتقل شد،گفت: ۲ شب گذشته آقای پیروانی زیر دستگاه تنفسی بودند اما از نیمه شب وضعیت بهتری پیدا کردند و روز گذشته نیز روند درمانشان مطلوب گزارش شد.

مدیرعامل بیمارستان دنای شیراز در پاسخ به این سوال که آیا به بخش منتقل شدند یا خیر افزود: قرار بود امروز به بخش منتقل شوند اما باید پزشک معالج در این باره اظهارنظر کند و تصمیم بگیرد.

هوشداران با تاکید بر اینکه خطر رفع شده است، بیان کرد: در حال حاضر وضعیت آقای پیروانی خوب است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

سلام ببخشید ایا کسی هست که یکذره به برنامه پزشکان رسیدگی کنه؟
بیمار سرطانیه ما دیروز ساعت ۱۰:۳۰ عمل داشته و ساعت ۱۴:۲۰تازه دکتر تشریف آوردن و بردنش اتاق عمل، و از دیشب تاحالا که ۲۴ساعت گذشته دکتر نیومده بالای سرش، حالشم خوب نیست، و هیچکی پاسخگو نیست که دکتر کجا تشریف دارن که نیومدن. ما اومدیم بیمارستان ….خصوصی که مثلا رسیدگی و پاسخگویی بهتر باشه، ولی اینم از این.
واقعا متاسفم از اینهمه بی مسئولیتی و بی برنامگی

آخرین اخبار