چاپ کد خبر: 63749
19 مرداد 1400

نفس های به شماره افتاده ۳۸۳ مبتلای به کروناویروس در استان فارس

کرونا در استان فارس 13

به گزارش اول فارس از  شیراز، دکتر «سید روح الله حسینی» با اشاره به بستری ۵۸۹ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک دارای علائم کرونا در بیمارستان های استان، مجموع بیماران مثبت و مشکوک دارای علایم که هم اکنون در بیمارستان های فارس بستری هستند را چهار هزار و ۵۳۳ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۳۸۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: از ابتدا شیوع بیماری کووید۱۹ تاکنون، ۳۶۲ هزار و ۴۶۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان فارس شناسایی شده است.

دکتر حسینی با اعلام جان باختن ۳۴ دیگر در استان فارس در اثر این بیماری طی روز گذشته تاکنون، مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون را پنج هزار و ۴۵۸ نفر اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفتنظر به اهمیت حفظ سلامتی و جان انسان ها در این ایام رعایت نکات زیر ضروری است:

۱- در زمان خروج از خانه استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس الزامی است.

۲- بیمار مبتلا به کروناویروس حتما باید مدت زمان قرنطینه (دو هفته) را رعایت کند و از محل قرنطینه خارج نشود، همچنین در محل قرنطینه فاصله فیزیکی رعایت کند تا باعث ابتلای این بیماری به دیگر اعضای خانواده نشود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ح چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۳۵

خدا به همه شفا بده

کاراندیش سه شنبه , ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

خجالت بکشید با این تیتر زدنتون

کمی هم به فکر خویشاوندان آن ۳۸۳ نفری که در ICU بیمارستانها بستری هستند و شما پیش بینی نفس های آخر آنها را کرده اید باشید.
به خداوندی خدا، اینها جزء لشکریان شمر و یزید نبوده اند.

در این شرایط سخت نمک پاش دل ریش مردم نباشید.

یاعلی

آخرین اخبار