چاپ کد خبر: 89253
18 تیر 1401

نقشه جدید و باور نکردنی رنگبندی کرونایی شهرستانهای فارس

ابوذر پاریزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار وضعیت رنگبندی شهرستانهای استان فارس از گسترش دوباره کرونا به در استان فارس خبر داده است.

ابوذز پاریزی

روند افزایشی بستری بیماران مبتلا به کرونا در فارس

با بستری ۳۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۴۰ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

8232318 280

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد:از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، دو میلیون و ۱۶۳ هزار و ۵۳۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۳۰ هزار و ۴۶۹ بیمار مثبت شناسایی شده است.
از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۷۷۱ هزار و ۲۱۸ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۱۸ هزار و ۴۸۷ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» تاکنون ۳۹۲ هزار و ۳۱۹ مورد تست سریع انجام شده و ۱۱۱ هزار و ۹۸۲ بیمار مثبت شناسایی شده است.

آخرین برنامه کاری مراکز واکسیناسیون علیه کروناویروس شیراز، مربوط به شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کروناویروس در دانشگاه؛ نام، نشانی و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کرونا در شیراز، بر اساس جدول زیر است.
در راستای تحقق شعار «هر محله_یک پایگاه واکسیناسیون» مردم شهر شیراز می توانند برای دریافت واکسن به مراکز خدمات جامع سلامت زیر و یا پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، بر اساس جدول زیر مراجعه کنند.

برنامه کاری مراکز واکسیناسیون علیه کروناویروس شیراز

گروه واتساپ اول فارس

مطلب پیشنهادی برای خواندن بیشتر:

فال حافظ ۱۹ تیر با تفسیر زیبا و معنی دقیق

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۲۵

تا دیدن اوضاع پولی و جیب هاشون خالی شده‌ فورا یه بهانه میارند مصرف سوخت به‌ خاطر مسافرت رفته بالا ین بهانه را آوردن ….

آخرین اخبار