چاپ کد خبر: 92269
24 مرداد 1401

نوحه خوانی شگفت انگیز مرد معتاد در هیئت بهمئی‌های بهبهان +ویدئو

سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این مرد معتاد می‌رسانند و او با نوحه خوانی غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

لینک دوم جهت مشاهده
 رسانه‌های محلی بهبهان و اسپوتنیک روایت کرده اند که فردی مبتلا به اعتیاد به هیئت بهمئی‌ها اسلام آباد بهبهان رفته و از آن‌ها خواسته است، اجازه نوحه خوانی به او بدهند. اما نه تنها با مخالفت مسئولان برگزاری هیئت مواجه می‌شود، بلکه با تمسخر برخی از حاضران روبرو می‌شود.

سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این مرد معتاد می‌رسانند و او با نوحه خوانی غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. برخی از حاضران سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. صدایی از پشت دوربین به گوش می رسد؛ او از فیملبردار سوال می کند که آیا دوربین مخفی است؟ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. این ویدیو که زمان ثبت و ضبط آن مشخص نشده، حالا میان کاربران دست به دست شده است و واکنش‌های تحسین برانگیز آن‌ها را به دنبال داشته است.

بخش اعظم کاربران معتقد بوده اند که نباید کسی را از روی ظاهرش قضاوت کرد. گروه دیگری ابراز امیدواری کرده اند که افراد محلی دست به کار شوند و این مرد را از دام این بیماری جانسوز نجات دهند.”فرارو”

گروه واتساپ اول فارس

نظر بدهید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار