چاپ کد خبر: 63779
19 مرداد 1400

نوه خواهر زن پیرمرد مرودشتی را نقره داغ کرد

دستگیر 2

سرهنگ “فرشید زینلی”فرمانده انتظامی “مرودشت” گفت: در پی مراجعه پیرمردی ۶۶ ساله به پلیس فتا مبنی بر برداشت ۴۰ میلیون ریال از حسابش بدون اطلاع وی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

به گزارش اول فارس وی افزود: شاکی مدعی شد مدتی قبل کارت عابر بانکم گم شد و با توجه به پیام های ارسالی متوجه برداشت‌هایی از حسابم شدم که پس از مراجعه به بانک و اخذ پرینت مطلع شدم فردی ناشناس با بدست آوردن کارت عابر بانک من اقدام به برداشت وجه نقد از طریق دستگاه خودپرداز کرده است.

حساب بانکی پیرمرد تنها خالی شد

فرمانده انتظامی “مرودشت” تصریح کرد: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند  متهم که پسر یکی از بستگان نزدیک (نوه خواهر زن) شاکی بوده را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

سرهنگ “زینلی” با بیان اینکه متهم ۱۸ ساله در بازجویی اولیه به بزه انتسابی خود اقرار کرد، گفت: به واسطه رفت و آمدی که به منزل شاکی داشتم کارت عابر بانک وی را سرقت و از آنجایی که رمز نیز به همراه کارت بود اقدام به برداشت از حساب آن کردم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست کارت و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و در نگهداری و حفظ آن توجه لازم را داشته باشند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار