چاپ کد خبر: 34937
17 شهریور 1399

نگاه کنید| تصمیم جدید آموزش‌وپرورش: حضور دانش آموزان اجباری نیست

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش درباره تازه‌ترین تصمیمات در خصوص نحوه تعامل دانش آموزان با معلمان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تصمیم بر این شد که برای حضور دانش آموزان در مدارس الزام نباشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تصمیم بر این شد که برای حضور دانش آموزان در مدارس الزام نباشد.

محسن حاجی میرزایی درباره تصمیم جدید برای مدارس گفت: هیچ یک از مدارس دولتی و غیردولتی حق ندارند که دانش آموزان را ملزم به حضور در مدارس کنند.

وی تصریح کرد: ما موظفیم خدمات آموزشی را به همه دانش آموزان ارائه کنیم و تدابیر لازم اندیشده شده است و امکان آموزش حضوری، آموزش تلویزیونی و آموزش از طریق سامانه شاد فراهم کرده ایم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: از نظر ما اولویت با آموزش حضوری است و ما توصیه آموزش حضور داریم چون در مدرسه تقویت آموزش ذهنی و روانی دانش آموزان داریم و آموزش بهتر شکل بهتری می‌گیرد.

وی تاکید کرد: دانش آموزانی باید یکی از دو روش حضوری یا مجازی را انتخاب و به مدرسه اعلام کنند.

وزیر آموزش وپرورش گفت: در شیوه نامه وزارت بهداشت نیز آمده است که دانش آموزانی که در مدارس حضور می یابند، ساعات کوتاهی در مدرسه خواهند بود و بنابراین باید بخشی از آموزش های آن ها نیز به صورت غیرحضوری انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: گزارشی از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا درچند روز گذشته درمدارس نداشته ایم ولی ما به نگرانی خانواده ها احترام می گذاریم و آنها مختار هستند، آموزهاش حضوری و یا غیر حضوری را انتخاب کنند.

آقای حاجی میرزایی یادآور شد: آمارهای تدریجی ما هم نشان می دهد تا چند روز گذشته بیش از ۵۰ درصد دانش آموزان آموزش حضوری را انتخاب کردند و بقیه دانش آموزان آموزش مجاری و تلویزیونی را ترجیح دادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

سلام آقای وزیر من امروز به شخصن دیدم پسر بچه هایی که در راه مدرسه بودن ماسک نداشتن ودر حال کشتی گرفتن باهم و دختران دبیرستانی که یکی ماسک داشت و دیگری نداشت و بچه هایی که با ماسک نا رفتن نداشتن

م سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

اقای وزیر لطفاً تعطیل کنید چه حضوری که جان فرزندانمان در خطر است و چه غیر حضوری من که سواد کمی دارم چه طور می توانم به سه فرزندم اموزش بدم .چه طور می توانم با یک گوشی به زور بچه رو وادار کنم .چه را ما خانواده ها رو درک نمی کنید اقا سخته به خدا انقد استرس و نگرانی به جانمان انداختی که دیگر داغون شده یم

ناشناس سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۹:۰۶

سلام آقای وزیر بعضی از مدرسه ها نظافت رعایت نمی کنن لطفا رسید گی کنید خواهش میکنم

ناشناس سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۱۰

متاسفانه تمامی تصمیمات این دولت همیشه به همین گونه بوده
ازمون وخطا
مردم هم باید قربانی این سوء مدیریت شوند

کامرانی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۵۴

فقط بایدبگیدغیرحضوری لطفادرصددرصداعلام نکنید

ناشناس سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۶:۲۴

من خودم معلمم بچه هامو نفرستادم

ناشناس سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۳:۱۰

دقیقا من هم موافق کلاسهای عیر حضوری هستم لطفا امار درست را اعلام کنید

معلم راهنمایی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۴۰

آقای وزیر محترم من معلم چطور هم حضوری هم غیر حضوری درس بدم خودمو نصف کنم حواسم به کدوم طرف باشه لطفا سنجیده بفرمائید.

ناشناس دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹

این قدر این وزیر آموزش و پرورش استرس و نگرانی به خانواده ها منتقل کرده تو این ۸ ماه خود کرونا نکرد والا ،ول کنید بابا حالا خیلی محتوای درسی جالب طفل معصوما رو می خوان مریض کنن ۷۵ درصد نمی فرستن آقای وزیر آمار غلط ندید لطفا مگر مناطق محروم

نا شناس دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

خدا وکیلی آقای ریس جمهور شمایی که میگن ریس ستاد کرونایی فکر کن نوه ی خودته عزیزات پاره تخته آنقدر دل مادر و پدر این دانش اموزان رو آشوب نکن

ناشماس دوشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸

بنده خدا
چه اجتمایی بشه . اگر کسی مریص شد می میرد .
الله اکبر . چرا تصنیم اشتباه ی گیرید . نکنید این کارا

آخرین اخبار