چاپ کد خبر: 82343
9 اردیبهشت 1401

هاوال H6 – 2022 ؛ شاسی بلند چینی جذاب برای بازار ایران+ویدئو

شاسی بلند هاوال مدل ۲۰۲۲ یک خودرو هیبریدی است که با بهره گیری از جلوپنجره ای جدید، فرم جدید درب ها و چراغ ترمزهایی جدید، خودش را از رقبایش متمایز کرده است.

220412 Haval H6 Hybrid Still 6

کمپانی سازنده این شاسی بلند چینی وعده داده است که هاوال H6 مدل ۲۰۲۲ شتابی عالی خواهد داشت و در حتی در سرعت های پایین نیز گشتاوری خوب در اختیار راننده قرار خواهد داد، علاوه بر این در سرعت های بالا مصرف سوخت  پایین تر آمده و قدرت نیز بالاتر رفته است. در ادامه ویدیویی از این محصول چینی جدید تماشا خواهیم کرد.

نیروی پیشران هاوال H6 مدل ۲۰۲۲ را یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی و توربوشارژری تأمین می کند که در کنار یک موتور برقی ۱۳۰ کیلوواتی قرار می گیرد. این پیشرانه ها در کنار هم می توانند ۲۴۰ اسب بخار نیرو و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند.

آن طور که اعلام شده است هاوال H6  هیبرید مدل ۲۰۲۲ در هر ۱۰۰ کیلومتر فقط ۵.۱ لیتر سوخت در سیکل ترکیبی مصرف خواهد کرد. گفتنی است که این خودرو هنوز توسط موسسه ایمنی سنجی NACAP مورد بررسی قرار نگرفته است ولی پیشتر مدل بنزینی آن توانسته بود پنج ستاره ایمنی به دست بیاورد.

همان طور که می دانید مدل قدیمی تر هاوال پیشتر توسط گروه بهمن در کشورمان عرضه شده بود و با توجه به این که بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفت انتظار می رود مدل ۲۰۲۲ این خودرو نیز در صورت عرضه با استقبال خریداران روبرو بشود.

با توجه به این که قیمت این خودرو در بازارهای جهانی حدود ۴۶۰۰ دلار اعلام شده است در صورت ورود آن به کشورمان شما چه محدوده قیمتی برای آن تصور می کنید؟ “کاماپرس”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

به نظر میاد نویسنده در وارد کردن قیمت دچار اشتباه شده ، چون این قیمت یک خودروی کوچک چینی هست ، هر چند که خودرو در ایران حداقل ۲برابر قیمت به دلار آن عرضه میشود و جای بسی تاسف دارد

ناشناس یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

هوالخالق قادرمتعال والرئوف؛
دراوضاع کنونی کشورماقیمت گذاری ها براساس سه موقعیت زمانی منظورم گردد:
١_قبل ازتوافق برجام ولغوتحریمها
٢_بعدازتوافق برجام، لغوتحریمها
وچگونگی برخوردبامافیای تولیدو عرضهٔ داخلی خودرویی ومیزان وضع عوارض گمرکی
٣_چگونگی رفع انحصاردرتولید، عرضه وواردات خودرو

مریم یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۴

قیمت جهانی ماشین را تبدیل به قیمت تومان به روز کن و ان رو صد برابر کن.چون اینقدر عقب مانده هستیم که ماشین بعد از صد سال هنور کالای لوکس حساب میشه حتی پراید ۳۰ ساله

ناشناس یکشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۳

قیمت جهانی ماشین را تبدیل به قیمت تومان به روز کن و ان رو صد برابر کن.چون اینقدر عقب مانده هستیم که ماشین بعد از صد سال هنور کالای لوکس حساب میشه حتی پراید ۳۰ ساله

ناشناس شنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

۴۶۰۰؟؟؟؟
توی ایران ۱۳۰میلیون؟؟؟
میذارن؟؟؟

آخرین اخبار