چاپ کد خبر: 69194
7 مهر 1400

علی شوتی آبروی دانش آموز مرودشتی را در فضای مجازی برد

فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری عاملان انتشار کلیپ ضرب و جرح دانش آموز ۱۴ ساله توسط پلیس فتا این شهرستان خبرداد.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “فرشید زینلی” با اعلام این خبر گفت : پدر دانش آموزی  ۱۴ ساله‌ با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و از عاملان انتشار کلیپ ضرب و جرح فرزند وی در فضای مجازی که منجر به مشکلات عدیده ای شده شکایت کرد که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده مدعی بود فردی با نام مستعار “علی شوتی” با همکاری دوستش فرزند وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و با گرفتن فیلم از وی آن را در فضای مجازی منتشر و باعث هتک حیثیت خانواده اینجانب شده است.

دعوا

فرمانده انتظامی “مرودشت” اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو عامل ضرب و شتم را شناسایی و آنان را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ “زینلی” تصریح کرد: متهمان پرونده که ۱۵ و ۱۷ ساله هستند در بازجویی اولیه اقرار کردند با فرزند شاکی در گروه چت آشنا شده و پس از مشاجره وی را در فضای حقیقی به محلی دعوت و سپس آن را مورد ضرب و جرح قرار دادیم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، هشدار داد: افرادی که جهت کسب شهرت یا انتقام اقدام به قدرت نمایی و شرارت در فضای مجازی و حقیقی می‌کنند بدانند که کارشناسان پلیس ضمن رصد فعالیت مجرمانه این افراد، برخورد با این ناهنجاری‌ها را در دستور کار قرار داده و امنیت را با همکاری دستگاه قضا برقرار خواهند کرد.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار