چاپ کد خبر: 78585
28 اسفند 1400

مقایسه هدایای نوروزی همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و شاتل موبایل برای مشترکین دائمی و اعتباری/نظر دهید

اپراتورهای تلفن همراه همانند سال های گذشته نسبت به ارائه اینترنت همراه به عنوان عیدی در سال جدید اقدام می کنند. در ادامه می توانید کد عیدی همراه اول ۱۴۰۱ و همچنین جزییات عیدی ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل و کد دستوری آنها را بخوانید.

به گزارش اول فارس، تمامی اپراتورهای تلفن همراه در کشور اعم از همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل همزمان با شروع سال جدید به مشترکان خود هدیه نوروزی اهدا می‌کنند.

برای فعالسازی این بسته‌ها مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی آنها با انجام اقداماتی می‌توانند از این بسته‌های عیدانه برخوردار شوند.

در ادامه با نحوه فعالسازی بسته‌های اینترنتی عیدانه اپراتورهای موبایل در سال ۱۴۰۱ آشنا خواهید شد.

شما بازدید کننده گرامی می توانید با بررسی دقیق عیدی اختصاصی هر اپراتور برای کاربرانش نظر خودتان برای ما در پائین همین صفحه بنویسید و بهترین اپراتور را از نظر نوع عیدی نوروزی انتخاب کنید

هدیه نوروزی همراه اول برای همه کاربران اعتباری و دائمی خود

هدیه همراه اول برای عید

همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی موردنظر از هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان بهرمند شوند.

اعتبار این عیدی به صورت داخل شبکه است. کاربر می‌تواند برای مکالمه، پیامک و اینترنت داخل شبکه از این عیدی استفاده کند. خرید سایر بسته‌ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.

نحوه استفاده از عیدی همراه اول چگونه است؟ مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱* به صورت رایگان در طرح عیدانه ۱۴۰۱ همراه اول ثبت نام کنند. همچنین، ثبت‌نام و دریافت این عیدی تنها برای یکبار و فقط در طول بازه زمانی معین، امکان‌پذیر است.


بسته هدیه نوروزی ایرانسل برای دارندگان سیمکارتهای اعتباری و دائمی

هدیه عیدی ایرانسل

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند در طول ۱۴ روز در نوروز، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند و هر روز این عیدی می‌تواند متفاوت باشد. این عیدی شامل بسته‌ای ترکیبی شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی یک ساعت خواهد بود. از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱*، از ۱۰۰۰ تا ۱۰هزار تومان، به‌صورت بختانه (تصادفی) از ایرانسل عیدی بگیرند.

همچنین در فاصله ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، در صورتی که مشترکان ایرانسل، کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنند، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ، به عنوان پاداش، به اعتبار کیف پول دیجیتال آنها افزوده خواهد شد.

همچنین اعلام شده تمام مشترکین این اپراتور می‌توانند یک بستۀ ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند. این بستۀ تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.


عیدانه رایتل برای کاربران دائم و اعتباری

هدیه نوروزی رایتل

رایتل نیز به مشترکان خود، ۱۴۰۱ مگابایت اینترنت یک‌روزه عیدی می‌دهد. مشترکان این اپراتور این عیدی را می‌توانند از طریق طریق اپلیکیشن رایتل من استفاده کنند و به راحتی به این بسته اینترنتی دسترسی داشته باشند.

هدیه عید نوروز شاتل موبایل برای دارندگان سیم کارت شاتل موبایل

هدیه شاتل

روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد که به مشترکین سیم کارت‌های خود به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، هر روز عیدی می‌دهد.

همه مشترکین این اپراتور از ۲۹ اسفند، همزمان با تحویل سال ۱۴۰۱، ۳۰ دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان عیدی دریافت می‌کنند. علاوه بر این شاتل موبایل در جشنواره نوروزی خود به مدت ۱۳ روز، اینترنت رایگان، مکالمه رایگان و کدهای تخفیف به طور روزانه به مشترکین خود هدیه می‌دهد.

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این اپراتورها، مشترکین سیم‌ کارت‌های اعتباری و دائمی می‌توانند با شماره‌گیری کدهای مخصوصی که در این متن مشاهده کردید، از بسته‌های عیدانه برخوردار شوند.

بنظر شما هدیه نوروزی کدام اپراتور موبایل از همه بهتر است؟ برای ما بنویسید

فال روز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسین جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

همراه اول از همه بهتر بود ۲۰ هزار عیدی داد و چن گیگ اینترنت عیدی از طریق معرف و غیره دم همراه اول گرم در ضمن نصب برنامه اوانو ۱۰ گیگ نت ورود میده و همراه من نصب کنید هم نت ورود میده دم همراه اول گرم ولی ایرانسل مزخرفه عیدی ایرانسل فقط ۱۰۰۰ تومن بود نت نداد اصلا اگرم بده نت ۱ ساعته بدرد باباش میخوره همراه اول عشقه

Admin جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

این هدایای الکی بدرد خودشون میخوره..پنج گیگ برای یک هفته میدادید چتون میشد

Admin جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

دلتون خوشه که مثلاً هدیه دادید،پنج سال پیش ده گیگ هدیه می‌دادید تا آخر نوروز هم اعتبار داشت..ولی .حالا یک گیگ هم نمیدید و بجاش تخفیفی هدیه میدید که بدرد هم نمیخوره یک گیگ با اعتبار یک روز ..چهار هزار تومان…

محسن جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷

به من دو گیگ هدیه داده.ولی خوشبختانه نمیشه استفادش کرد دمتون گرم دل مردم خوش میکنید با این کاراتون

ناشناس جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

همراه اول که برای چند خط گرفتم همشون ده تومن داد متاسفانه بدرد نخوره نمیدونم چند برابر حساب می کنن ۲۰۰ میگ داخلی دانلود نکرده بودم پیام اومد که تموم شد.
خب معلومه فقط برای پاک کردن صورت مسئله و از قافله عقب نموندن و از سر ناچاری اسمشو گذاشتن هدیه!

MahdiiamMan چهارشنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

iهمراه اول بنظر من بهتره.هیچکس همراه نیست./تنهایی اول

MahdiiamMan چهارشنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

MCI.riهمراه اول بنظر من بهتره.
هیچکس همراه نیست./تنهایی اول

سیاوش چهارشنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

خودشونو‌مسخره‌کردن‌‌اینا‌فقط‌بلدن‌از‌ملت‌پول‌‌بگیرن.‌عیدیشون‌فعال‌میشه‌ولی‌در‌عمل‌کار‌نمیکنه…..

مسعود چهارشنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

هدایای الکی

ناشناس سه شنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

… چیزی که به نفع ملت باشه ارائه نمیدن این عیدیها بدرد خوشون میخوره

محسن سه شنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۳

…ور ببرن همراه اول

ناشناس دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

همه ش دروغه

ناشناس دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

ندادن چجوری فعال کنیم

محمدرضا دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

ایرانسل خوبه حیف که دربلوار توس مشهد توس ۱۰۰آنتل دهی صفر درصد است

بی نام دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

نداد نمیشه چجوری فعالش کنم راهنمایی کنید لطفا??

بی نام دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

نداد نمیشه چجوری فعالش کنم ??????????

مجیدی دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

رایتل از همه بهتر بود واقعا دمش گرم

جلال_براتلو. دوشنبه , ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

بنظر من اپراتور ها معنی هدیه یا عیدی را نمی دانند که وقتی دادی این شرط و.شروط نباید گذاشت از ۲۰۰۰۰۰ریال فوق من ۲۰۰۰۰ریال استفاده کردم ۹۰ در برگشت تا از بابام اینطوری عیدی نگرفتم مثلا تا فردا خرج کردی،اگر خرج نکردی برگشت بده بعد باید اینطوری که من میگم خرج کن

ریحانه یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴

اصلا هم اینطوری نیست همراه اول خیلی خوبه!
از نظر شما شاید بد باشه…بهتره از رایتل که باید خدا تومن پول بدی برای یه اینترنت??

ناشناس یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

سلام خسته نباشید مخابراتیهای عزیز کارتون عالیه درکل ، اما ،اما خداوکیلی زشت نیست با این هدیه های ناچیز حداقل اصلا اسم هدیه رو از روش ور میداشتید خیلی سنگین تر بودید با این ایده های بچه گانه تمام سال نمیتونید ۱۰ روز از فروش اینترنت و تماس و ..،چشم پوشی کنید ،وبه مردمی که خیلی لیاقت شون بیشتر از هر چیزیه یه حال اساسی بدید قربون تون برم شما که ۱۲ ماهه سال مردم رو دارید حالا این چند روز برعکس بشه ،ولی میگویند که اونیکه زرو مال دنیا رو لمس و حس کرده دیگه ازش انتظار ببخشش سکه سیاهی رو هم نداشته باشید ،بازم دستتون درد نکنه، سال نو تون مبارک

سائره یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

اصلا همراه اول خوب نی خب اعتبارمیدی اجازه خریداینترنت هم بده

اعتمادیفر یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۷

سلام باز هزار رحمت به همراه اول

اسدی یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۰۹

همشون با کلی شرط هدیه میدن و بدرد نمیخوره مثلا همراه اول ۲۰ هزار تومن هدیه شارژ بمن داد بعد نوشته زمان استفاده تا دوروز خوب این چه بدرد میخوره

رها یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۹

اینترنت که اصلاچن ماهی هست درست انتن نمیده خوب چرا.مکالمه روفقط واسی دو.روزفعال کردید.خوب حداقل یک هفته یااخرای سیزده بدرمیذاشتید

علی یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۴۶

همراه اول دوسالی هست که بدجور داره خودش رو ضایع می‌کنه بسته مکالمه ده هزار تومانی مشخص نشد آیا اصلا ثبت شد یا نه چون مکالمه برای من آزاد حساب شد پیام فعال شدن از ۲۹تا ۱۳فروردین بود الان پیام اومده که بسته تمام شده !!!هدایای دوشنبه سوری آخر ماه هم همینطور شده از دو گیگ هدیه به ده دقیقه تماس درون شبکه.

آخرین اخبار