چاپ کد خبر: 82457
12 اردیبهشت 1401

هدایای جالب همراه اول و ایرانسل برای مشترکان بمناسب عید فطر+نحوه فعالسازی

دو اپراتور ایرانی موبایل ، همراه اول  و ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کردند


بسته همراه اول هدیه

همراه اول به مناسبت «عید سعید فطر» برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان بسته ترکیبی با تخفیف ویژه در نظر گرفت.

این بسته ترکیبی برای مشترکان دائمی و اعتباری شامل «۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه به مدت ۳ روز» است که متقاضیان می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع نسبت به خریداری آن با قیمت ویژه ۱۰ هزار تومان اقدام کنند.

به گزارش اول فارس، همراه اول بمناسبت عید فطر بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. این بسته از تاریخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۱۴ اردیبهشت از طریق شماره گیری *۱۰۰*۶۷# برای مشترکین دائمی و اعتباری و شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# برای مشترکین انارستان قابل خریداری می باشد.
  • ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه به مدت سه روز به قیمت ۱۰ هزار تومان با شماره گیری *۱۰۰*۶۷# ویژه مشترکین دائمی و اعتباری
  • ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه به مدت سه روز به قیمت ۵ هزار تومان با شماره گیری *۱۰۰*۶۶۷۱# ویژه مشترکین انارستان
طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول

شرایط و قوانین طرح:
  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۷# و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# می‌توانند این بسته خریداری نمایند.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته ها از روز شنبه ۱۰ اردیبهشت لغایت روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# و همراه من امکانپذیر است.
درگاه ارتباطی:

Capture 2

مدت زمان فعالسازی این بسته های ترکیبی ویژه عید فطر از امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه تا ۱۴ اردیبهشت ماه است که امکان فعالسازی آن از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز وجود دارد.

 

هدیه عید فطر ایرانسل

ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید سعید فطر را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید فطر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همۀ ایرانیان عزیز، هدیۀ بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، دو روز خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.


نظرتان را در مورد هدیه ایرانسل و همراه اول بمناسبت عید فطر برای ما بنویسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار