چاپ کد خبر: 74009
17 بهمن 1400

هدایای خارق العاده همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای دهه فجر ۱۴۰۰+ نظر شما چیست؟

در این گزارش هدایای شگفت انگیز و ویژۀ ایرانسل و همراه اول و رایتل برای دهه فجر ۱۴۰۰ ونحوه فعالسازی انها برای شما گزارش می شود.

رایتل 1

در گزارش قبلی  بسیاری از کاربران نسبت به این نوع هدایا نظرات خود را برای ما درج کردند.  شما هم میتوانیددر پایان این گزارش شما می توانید نظرتان را در مورد این هدایا و نحوه فعالسازی آنان و… برای ما و دیگر کاربران بنویسید.


هدیه ویژه همراه اول برای همه مشترکان دائمی و اعتباری بمناسبت دهه فجر+نحوه فعالسازی

%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87 %D8%A7%D9%88%D9%84 %D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87 %D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87

همراه اول اعلام کرد به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند بسته‌های اینترنت هفت روزه ۱.۵ و ۲.۵ گیگابایتی و همچنین بسته اینترنت یک روزه ۱ گیگابایتی را با همان قیمت فعلی ولی با بیش از %۴۳ حجم اینترنت بیشتر (هدیه) خریداری کنند. این بسته‌ها به شرح جدول ذیل بوده و از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ از طریق شماره گیری *۱۰۰*۶۷# قابل خریداری هستند:

عنوان بسته قیمت (ریال)
بسته اینترنت ۱.۵گیگابایت هفت‌روزه + ۷۰۰مگابایت هدیه ۱۰۹,۰۰۰
بسته اینترنت ۲.۵گیگابایت هفت‌روزه + ۱.۱گیگابایت هدیه ۱۳۰,۰۰۰
بسته اینترنت ۱گیگابایت یک‌روزه + ۵۰۰مگابایت هدیه ۶۴,۰۰۰
شرایط و قوانین طرح:
  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۷# می توانند نسبت به خرید بسته‌های ویژه اقدام نمایند.
  • امکان فعالسازی بسته‌های فوق برای مشترکین انارستان فراهم نمی‌باشد.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته‌ها از روز سه شنبه ۱۲ بهمن لغایت روز جمعه ۲۲ بهمن قابل خریداری بوده و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم یا زمان در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکانپذیر است.
  • امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارند.
  • قیمت بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# و همراه من امکانپذیر است.
درگاه ارتباطی:
نوع مشترک فعالیت کد دستوری
مشترکین دائمی و اعتباری فعالسازی *۱۰۰*۶۷#
استعلام *۱۰۰*۱۰#
راهنما *۱۰۰*۶۷*۹#

هدیۀ شگفت‌انگیز ایرانسل برای مشترکان به مناسبت دهۀ فجر

ایرانسل به مناسبت دهۀ فجر انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بستۀ اینترنت هدیۀ ۴۳ گیگابایتی و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C %D8%AF%D9%87%D9%87 %D9%81%D8%AC%D8%B1

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیۀ بستۀ اینترنت و بستۀ مکالمۀ ایرانسلی را به مشترکان خود ارائه کرده است.

هدیۀ شگفت‌انگیز ۴۳ گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بستۀ اینترنت هدیۀ ۴۳ گیگابایتی، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی دهۀ فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد.

مهلت استفاده از این بستۀ هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهۀ فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ مکالمۀ پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.


رایتل هم با پیشنهاد بسته های ترکیبی “رایتا”ویژه سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری رایتل به استقبال دهه فجر رفت.

خرید بسته‌های مصرفی یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین رایتل است و هر مشترک با توجه به خدمات ارتباطی مورد نیاز خود، اقدام به خرید هر یک از بسته‌های مصرفی اینترنت، تماس صوتی و پیامک به‌صورت جداگانه می‌نماید؛
‌رایتل با توجه به نیاز مشترکین، اقدام به طراحی بسته‌های ترکیبی “رایتا” نموده است. این بسته‌ها با تنوع بیشتر خدمات و قیمت ارایه شده است. از این رو می توانید با توجه به نیاز و بودجه مدنظر خود، هر یک از بسته‌های ترکیبی “رایتا” را در قالب یک بسته شامل، اینترنت، تماس صوتی و پیامک خریداری نمایید.

همه بسته های هدیه رایتل

چنانچه بسته اینترنت فعال داشته باشید، در صورت استفاده از ترافیک بومی(داخلی)، مشمول ۵۰درصد کاهش تعرفه نسبت به تعرفه بین‌الملل(عادی) خواهید شد.همچنین با توجه به کاهش تعرفه آزاد (بدون بسته) اینترنت رایتل به هر گیگابایت ۴۰ هزار ریال، تعرفه استفاده از خدمات ترافیک بومی و بین‌الملل در زمان استفاده از تعرفه آزاد یکسان است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترافیک بومی و بین‌الملل به صفحه ترافیک بومی مراجعه نمایید.
قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

روش های خرید بسته های ترکیبی رایتا

  • اپلیکشن رایتل من
  • سامانه کد دستوری *۲۰۰#
  • وب‌سایت رایتل / خرید بسته
  • سامانه رایتل من
  • سامانه پیام کوتاه ۲۰۲۰
  • فروشگاه های رایتل

فال روز

گروه واتساپ اول فارس

نظرتان را در مورد بسته های هدیه رایتل ، ایرانسل و همراه اول برای دهه فجر بنویسیدفال روز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

تیمور جمعه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

خسته نباشبد خداقوت بااین هدیه دادنتون به درد… تونم نمیخوره ……..

ناشناس پنجشنبه , ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۴۲

ای هدایا یک نو کلاه برداریه کاربران به هیچ عنوان وارد نشوند.

آخرین اخبار