چاپ کد خبر: 48533
2 فروردین 1400

هدایای نوروزی همراه اول ، ایرانسل و مخابرات برای همه مشترکین

دو هدیه نوروزی مخابرات به مردم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: همه تماس‌های تلفنی شبکه ثابت به ثابت از ساعت ۱۳ روز ۳۰ اسفند ۹۹ تا ساعت ۱۲ اول فروردین ۱۴۰۰ رایگان خواهد بود.

به گزارش اول فارس ،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: همه تماس‌های تلفنی شبکه ثابت به ثابت از ساعت ۱۳ روز ۳۰ اسفند ۹۹ تا ساعت ۱۲ اول فروردین ۱۴۰۰ رایگان خواهد بود.

  مجید سلطانی گفت: جدای از این هدیه نوروزی براساس تفاهم نامه میان شرکت مخابرات ایران و سازمان‌های صدا و سیما و تبلیغات اسلامی که برای تولید و توزیع محتوا منعقد شد ترافیک مصرفی در استفاده از تلوبیون از ۲۸ اسفند ۹۹ تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۵ روز برای مشترکان خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران رایگان خواهد بود.

وی درباره برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در تعطیلات نوروز افزود: همه شیفت‌های ما در بخش ارائه خدمات تلفن ثابت باند پهن و ۱۱۸ در تعطیلات نوروزی دایر است و به صورت غیرحضوری هم مردم می‌توانند از طریق سایت و تماس تلفنی خدمات بگیرند و هیچ تغییری در ارائه خدمات در ایام تعطیل رخ نداده است.

هدایای نوروزی ایرانسل برای مشترکین دائم و اعتباری

ایرانسل از ارائۀ هدایای ویژۀ دیجیتال،مکالمه و اینترنت برای مشترکان خود در ایام نوروز ۱۴۰۰، خبر داد.

%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84

ایرانسل از ارائۀ هدایای ویژۀ دیجیتال،مکالمه و اینترنت برای مشترکان خود در ایام نوروز ۱۴۰۰، خبر داد.

 به گزارش اول فارس به نقل از  روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به هموطنان عزیز، هدایای دیجیتال و نقدی شامل هدیۀ مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را برای تمام مشترکان خود، به مناسب این نوروز فرخنده، درنظر گرفته است.

هدیه مکالمه و اینترنت رایگان

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فررودین ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این هدیه شامل بستۀ ترکیبی یک ساعت مکالمۀ رایگان ایرانسلی (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان و ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من

ایرانسل، از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایل‌شان را تکان دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت، هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک‌بار آن‌را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر بسته اینترنت در تکانۀ اپلیکیشن ایرانسل من، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در این ۱۴ روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند نیز، هدیه خواهد شد.

۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز

اپلییکشن پیشواز ایرانسل، جوایز ویژه نوروزی شامل ۲۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی و ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه، برای تمام مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰، امکان دریافت این هدایا وجود دارد. هدایای اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به مناسبت نوروز ۱۴۰۰، یک جایزۀ ۱۴ میلیون تومانی، چهارده جایزۀ ۱ میلیون تومانی و جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده‌اند.

یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی

ایرانسلی‌ها می‌توانند با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیش پیشواز، شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی امتحان کنند. هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در این اپلیکیشن، یک امتیاز دارد.

چهارده جایزه ۱ میلیون تومانی

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، تمام مشترکان می‌توانند یکی از چهارده برندۀ جوایز یک میلیون تومانی باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد.

جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی،تمام مشترکان می‌توانند  یکی از ۱۴۰۰ برندۀ ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، یک امتیاز بیشتر به همراه خواهد داشت.

بدین ترتیب تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از هدایای دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در ایام نوروز ۱۴۰۰ بهره‌مند شده و همچنین با تکانه اپلیکیشن ایرانسل من و نیز فعال سازی آهنگ پیشواز در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، شانس خود را برای برنده شدن هدایای نقدی و سکه طلا امتحان کنند.

هدایای نوروزی همراه اول به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام نمایند و از عیدی همراه اول که بصورت اعتبار داخل شبکه همراه اول است، بهره‌مند گردند.

%D8%B9%DB%8C%D8%AF%DB%8C %D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87 %D8%A7%D9%88%D9%84

همراه اول همانند سال گذشته، نوروز ۱۴۰۰ نیز به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری خود عیدی می‌دهد. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند از اول فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی در نظر گرفته شده (۱۰,۰۰۰ ریال، ۲۰,۰۰۰ ریال، ۵۰,۰۰۰ ریال، ۱۰۰,۰۰۰ ریال و ۵۰۰,۰۰۰ ریال)، بهره‌مند گردند.

 
طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده در این طرح به صورت رایگان ثبت نام نمایند و از عیدی همراه اول که بصورت اعتبار داخل شبکه همراه اول است، بهره‌مند گردند.

شرایط و قوانین طرح:

  • این عیدی بصورت اعتبار داخل شبکه می باشد و مشترک می‌تواند برای مکالمه (داخل شبکه)، پیامک (داخل شبکه) و اینترنت آزاد از آن استفاده نماید.
  • خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه و تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.

نحوه ثبت نام و فعالسازی طرح:

  • ثبت نام به صورت رایگان از طریق شماره گیری کد دستوری *۱۴۰۰# یا از طریق آدرس my.mci.ir فراهم است.
  • مهلت استفاده از بسته عیدی از زمان فعالسازی تا پایان روز ۱۳ فروردین است.
  • ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یک بار و در طول بازه زمانی اعلام شده امکانپذیر است.
فعالیت کد USSD
فعال سازی *۱۴۰۰*۱#
استعلام بسته هدیه *۱۴۰۰*۰#
راهنما *۱۴۰۰*۹#

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

سرعت اینترنتشون تو سرشون بخوره هدیه نمیخاد خجالتم نمیکشن

سارا یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

اینترنت ماهواره ای بیاد گرونم باشه شرژکی پولشو میدیم از دست دواپراتور گدا که پول مارو حروم میکنن و هیچ کیفیتی ندارن راحت میشیم

.. یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

گدا نشین یه وقت?

ناشناس یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

شکست نفسی نفرمایید،، راضی به ضرر نیستیم،!!!!!!!

نسل سوخته یکشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۷

ایرانول،تلف نشی یه موقع!!!

سعید عباس زاد یزد شنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۴:۴۵

با رعایت عدالت برای کل هموطنان یک گ اینترنت بمدت ۱۴ روز تعطیل بدهند .یک گ فقط در یک ساعت مردم الاف افکار پریشان خود نکنید

آخرین اخبار