چاپ کد خبر: 78348
26 اسفند 1400

هدایای ویژه و شگفت انگیز ایرانسل و همراه اول برای سال نو +نحوه فعالسازی

ایرانسل و همراه اول 2

دو اپراتور مخابراتی موبایل ایران ، همراه اول و ایرانسل بمناسب آغاز سال نو ۱۴۰۱ هدایای ویژه ای را برای مشترکان اعتباری و دائمی خود در نظر گرفته اند. این گزارش را تا پایان بخوانید و نظرتان را برای ما بنویسید.

هدیه نوروزی ایرانسل عید 1401

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن نوروز  سال ۱۴۰۱ و ورود به قرن پانزدهم هجری شمسی، در فاصله زمانی ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ، تمامی شما مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانید از هدایای ویژه‌ای که برای بزرگداشت این دو رویداد مهم باستانی، ملی و تاریخی تدارک دیده شده است، برخوردار شوید!

عیدی‌های تصادفی برای همه مشترکان!

از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری *۱۴۰۱#، از  ۱.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰ تومان، به‌صورت بختانه (تصادفی) از ایرانسل عیدی بگیرند!
این عیدی ویژه، به‌صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال اضافه می‌شود و مشترک می‌تواند از آن برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از ایرانسل‌من استفاده کند.

یک عیدی تکان‌دهنده!
در فاصله ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ، در صورتی که کیف پول دیجیتال خود را از طریق درگاه بانکی شارژ کنید، معادل ۱۰ درصد از رقم شارژ ، به عنوان «پاداش نقدی» به کیف پول شما افزوده خواهد شد!
برای مثال، اگر کیف پول دیجیتال خود را به میزان ۱۰ هزار تومان شارژ کنید، ده درصد از این مبلغ ( ۱۰۰۰ تومان) نیز از طرف ایرانسل به اعتبار موجود در کیف پول شما به‌عنوان عیدی افزوده خواهد شد و موجودی آن به ۱۱ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
درصد افزوده شده به‌عنوان «پاداش نقدی» غیرقابل انتقال به کیف پول‌های دیگر و غیرقابل برداشت است و از آن می‌توان تنها برای خرید بسته مکالمه و اینترنت از ایرانسل‌من استفاده نمود.

روش‌های فعال‌سازی:

  • ​شماره‌گیری کددستوری *۶#
  • مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من

بسته ترکیبی نوروزی!

در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین، مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از یک بسته ترکیبی نوروزی نیز  برخوردار شوند!
این بسته با یک‌ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و ۱ گیگابایت اینترنت بین‌المللی تنها ۴.۰۰۰ تومان قیمت داردو تا روز سیزدهم فروردین قابل‌خرید و فعال‌سازی می‌باشد و ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

روش‌های فعال‌سازی بسته تخفیفی:

  • ​شماره‌گیری کددستوری *۵#
  • مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من

391668 522

همه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز ۱۳فروردین سال ۱۴۰۱، به صورت تصادفی از یکی از پنج مبلغ عیدی موردنظر از هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان بهرمند شوند.

اعتبار این عیدی به صورت داخل شبکه است. کاربر می‌تواند برای مکالمه، پیامک و اینترنت داخل شبکه از این عیدی استفاده کند. خرید سایر بسته‌ها و یا استفاده از سرویس خدمات مبتنی بر محتوا، تماس‌های رومینگ و خارجه تلفن ثابت با این اعتبار امکانپذیر نیست.

نحوه استفاده از عیدی همراه اول چگونه است؟ مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۱* به صورت رایگان در طرح عیدانه ۱۴۰۱ همراه اول ثبت نام کنند. همچنین، ثبت‌نام و دریافت این عیدی تنها برای یکبار و فقط در طول بازه زمانی معین، امکان‌پذیر است.

شما هم می توانید نظرتان را در مورد هدایای ایرانسل  و همراه بمناسبت نوروز و آغاز سال نو برای ما بنویسید

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهنام یکشنبه , ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

ضرر نکنید، گناه داریدخاک بر ..

آخرین اخبار